همراه اول
5. شهريور 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 24909
بمناسبت هفته کرامت مسابقات مختلف ورزشی در ملایربرگزار شد
بمناسبت گرامیداشت هفته کرامت یک سری مسابقات مختلف ورزشی چند جانبه در شهرستان ملایر برگزار شد .
به گزارش همدان ورزش؛ بمناسبت گرامیداشت هفته کرامت یک دوره مسابقه شطرنج بین 20 نفر از بانوان شطرنج باز  در دو رده سنی بزرگسالان و زیر 14 سال  از تاریخ 94/6/3 تا 94/6/4 در محل خانه شطرنج ملایر برگزار شد و در پایان خانمها مهتاب روزبه ، معصومه روزبه و فرشته روزبه مقام اول تا سوم رده بزرگسال را به دست آوردند و خانمها مبینا احمدی ،  ستایش مرعشی و فاطمه اکبر طجر به مقام اول تا سوم رده زیر 14 سال دست پیدا کردند .
 
برگزاری مسابقات اسکیت 
به همین مناسبت یک دوره مسابقه اسکیت بین50 نفر ازاسکیت بازان تیم آموزش و پرورش و تیم اداره ورزش در سالن شهید بهشتی برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
در همین راستا  تیم مینی والیبال بانوان ملایر در مسابقاتی که بمناسبت هفته کرامت در نهاوند برگزار شده بود شرکت کرد و همچنین در تاریخ 94/6/4 مسابقه والیبال دوستانه بین تیمهای باشگاه تختی و باشگاه پوریای ولی در سالن ورزشی انقلاب ملایر برگزار شد و  در پایان تیم تختی با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.
 
نتایج مسابقات بوکس انتخابی استان اعلام شد 
 مسابقات بوکس انتخابی استان در تاریخ 94/5/30 به میزبانی شهر همدان در رده های سنی مختلف برگزار شد و نفرات اعزامی از ملایر به مقامهای زیر دست پیدا کردند :
رده سنی نونهالان : رضا برخورداری مقام اول و رضا حیدری مقام دوم .
رده سنی نوجوانان : محمد صالح رسولی ، علی رجبی ، آرش شاملو و بهزاد قزوینی همگی مقام اول .
رده سنی جوانان : امیر عباس فتاحی و ابو الفضل کرمی مقام اول را به دست آوردند و امیر عباس فتاحی به اردوی آمادگی دعوت شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار