همراه اول
18. شهريور 1394 - 8:50   |   کد مطلب: 25120
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور در همدان خبرداد:
گذراندن مدارج عالی تحصیلی برای دانشجویان برتر ورزشی در عرصه های بین المللی
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور از اجرایی طرح های تشویقی برای دانشجویان ممتاز ورزشی خبرداد و گفت: دانشجویانی که بتوانند در عرصه های بین المللی مقام قهرمانی کسب کنند ضمن انجام تقدیری شایسته از آنان تخفیف شهریه نیز به آنها تعلق می گیرد و می توانند مدارج بالای تحصیلی را نیز طی کنند .

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ عصر امروز هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور با حضور 1500 ورزشکار از 30 استان کشور در 10 رشته در همدان کار خود را رسما آغاز کرد.
ورزشکاران در رشته های،  بسکتبال، تنیس روی میز، کاراته، والیبال، هندبال، تکواندو، فوتسال، دو و میدانی، بدمینتون و شنا با یکدیگر به رقابت می پردازند.
رئیس دانشگاه پیام نور همدان در آیین افتتاحیه این المپیاد با بیان اینکه همدان افتخار حضور ریاست محترم جمهوری را در شهریور ماه امسال تجربه کرد، افزود: دومین رویداد مهم کهن شهر همدان برگزاری این المپیاد ورزشی است.
دکتر صفی الله صفایی تصریح کرد: حضور یک هزار و پانصد ورزشکار از سراسر کشور در همدان نوید آینده ای روشن را برای ورزش استان به دنبال دارد.
وی گفت: هر یک از ورشکاران حاضر قطعا سفیری خواهند بود برای انتقال فرهنگ و هنر همدان به سایر نقاط کشور.
رئیس ستاد برگزاری المپیاد در پایان با تقدیر از همکاری همه دستگاه های دخیل در برگزاری این رویداد ورزشی، خاطرنشان کرد: امیداوریم بتوانیم با برگزاری این نوع مراسمات در سطح استان جایگاه همدان را در همه زمینه ها به ویژه سطوح ورزشی در سطح ملی و بین المللی افزایش دهیم.
در ادامه این مراسم، میرزاحسن حسینی معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور نیز ضمن تقدیر از برگزار کننده گان این همایش، اظهارداشت: دانشگاه پیام نور افتخار تشکیل جامعه ای هفت میلیونی متشکل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان محترم را در کارنامه خود دارد.
وی اضافه کرد: امید آن می رود دانشجویان فرهیخته این دانشگاه رقابت های سالمی را در این دوره از رقابت ها انجام دهند.
حسینی در پایان از اجرایی طرح های تشویقی برای دانشجویان ممتاز ورزشی خبرداد و خاطرنشان کرد: دانشجویانی که بتوانند در عرصه های بین المللی مقام قهرمانی کسب کنند ضمن انجام تقدیری شایسته از آنان تخفیف شهریه نیز به آنها تعلق می گیرد و می توانند مدارج بالای تحصیلی را نیز طی کنند . 
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار