همراه اول
18. شهريور 1394 - 8:19   |   کد مطلب: 25121
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در همدان عنوان کرد:
توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به گسترش ورزش بانوان در سطح کشور
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در همدان از توجه به ویژهاین وزارت به گسترش ورزش بانوان در سطح کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ دکترغلامرضا شعبانی بهار در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران دانشگاه های پیام نور کشور با اشاره به تاکیدات حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) در مورد گسترش ورزش بانوان، اظهارداشت: ایشان در تمامی دیدارهایی که ما خدمتشان میرسیم بر توسعه فرهنگ ورزش همگانی به ویژه در بین بانوان تاکید دارند.
وی افزود: با توجه به تاکیدات ایشان مبنی بر انجام این مهم، وزارت ورزش و جوانان گسترش و ترویج ورزش در بین بانوان را در اولویت کاری خود قرار داده است.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب نخستین مدال بانوان ایران در سطح آسیا توسط نجمه خدمتی، تصریح کرد: تمامی فعالیت های بانوان ورزشکار چه در داخل و چه در خارج از کشور به صورت فنی و حرفه ای رصد می شود.
 دکتر شعبانی بهار  عنوان کرد: با توجه به حمایت های خوب مسئولین ورزشی کشور از ورزش بانوان، امروز شاهد هستیم که زنان ورزشکار ایرانی در برخی از رشته ها از مردان نیز پیشی گرفته اند.
وی گفت: امروز بانوان ایرانی با حجاب کامل خود توانسته اند افتخارات زیادی را برای میهن عزیزمان کسب نمایند و موفق به نصب پرچم ایران بر قله های افتخار ورزش در دنیا شده اند.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان همچنین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی دختران پیام نور کشور در همدان، عنوان داشت: همدان با این شروع خوب نشان داد که شایستگی میزبانی این مسابقات را دارا می باشد.
 دکتر شعبانی بهار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دختران ورزشکار پیام نور در کنار رقابتی حرفه ای اخلاق ورزش را نیز همانند سنوات گذشته رعایت نمایند تا بتوانند بازهم الگویی مناسب برای ورزش بانوان کشور باشند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار