همراه اول
20. دى 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 26143
 بمناسبت دهه فجر برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی در استان همدان
هادی سبزواری از برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در دومین نشست کمیته ورزش و جوانان دهه فجر با اشاره به برنامه‌های این هیئت ورزشی در ایام دهه فجر اظهار کرد: بر این اساس ورزش‌های صبحگاهی و مسابقاتی در روزهای مختلف تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری جشنواره بازی‌های زمستانی در همدان خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی جشنواره بازی‌های زمستانی و ساخت آدم برفی در بوستان ارم همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان در ادامه تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقاتی ویژه کارمندان دولت تدارک دیده شده است که در چهار رشته برنامه‌ریزی شده است. کارمندان آقا و خانم ادارات و سازمان‌های همدان در ایام‌الله دهه فجر در چهار رشته دارت، طنا‌ب‌کشی، شنا و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

سبزواری یادآور شد: مسابقات تیراندازی آقایان و بانوان در دو روز مجزا در سالن شهیدضرابیان و مسابقات شنای کارمندان خانم در دانشگاه بوعلی سینا پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری همایش ورزش‌های صبحگاهی در سالن ابن سینا خبر داد و افزود: این همایش روز پنج شنبه پانزدهم بهمن ماه با حضور تمامی دستگاههای اجرایی در سالن ابن سینا برگزار می شود ضمن آنکه با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همین روز همایش پیاده روی بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از برگزاری دو همایش بزرگ خانوادگی در شهرستان های بهار و کبودرآهنگ نیز خبر داد و افزود: با همکاری بخش خصوصی نهم بهمن ماه در شهرستان بهار و شانزدهم بهمن در شهرستان کبودرآهنگ همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با با اهدا جوائز ارزنده برگزار می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار