همراه اول
7. بهمن 1394 - 13:04   |   کد مطلب: 26288
به همت هیئت تیراندازی استان همدان برگزار می شود؛
برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت دهه فجر در همدان
برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت دهه فجر در همدان
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: مسابقات تیراندازی برای اقشار مختلف از جمله کارکنان ادارات، حراست ها، روابط عمومی ها و خبرنگاران توسط هیئت تیراندازی استان همدان برگزار خواهد شد.
علی رضا شمسی پور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط هیئت تیراندازی استان همدان خبر داد.
وی اضافه کرد:  این آیین ها به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت ورزشکاران به ویژه تیراندازان همدانی در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوه تر برگزار شدن آیین های این دهه شکوهمند برگزار می شود.
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان عنوان کرد: جشن های مردمی در ایام الله دهه پرفروغ فجر، باید سبب تقویت و افزایش وحدت، نشاط و شادابی بین مردم گردیده و آنها را هرچه بیشتر با دست آوردهای انقلاب اسلامی اشنا  نماییم.
شمسی پوردر ادامه تصریح کرد: همه دست اندرکاران باید بکوشند تا  دستاوردهای سی و چند ساله انقلاب را با برگزاری نمایشگاه ها و مراسمات گوناگون به ویژه برای نسل جوان تبیین نمایند.
وی در ادامه  با اشاره به اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ اسلام است؛.ابراز کرد:  اگر بتوانیم این مهم را برای نسل جوان به خوبی تبیین نمایم قطعا آینده اسلام و انقلاب را تضمین کرده ایم.
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در بخش دیگری از  سخنانش با اشاره به اهمین انتخابات آتی گفت: قطعا برگزاری باشکوه این دهه می تواند سرآغازی باشد برای حضور حداکثری نسل  جوان در این انتخابات.
شمسی پور تاکید کرد: برنامه های این دهه باید با محوریت مطالبات مقام معظم رهبری(حفظ الله) باشد و تببین ملاک های فرد اصلح نیز باید به عنوان یکی دیگر از این محورها در دستور کار مسئولین امر قرار بگیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات تیراندازی برای اقشار مختلف از جمله کارکنان  ادارات، حراست ها، روابط عمومی ها و  خبرنگاران توسط هیئت تیراندازی  استان همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار