همراه اول
7. بهمن 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 26292
رئیس هیات اسکیت شهرستان کبودر آهنگ منصوب شد
شهرام ذوالفقاری به عنوان رئیس هیات اسکیت شهرستان کبودرآهنگ منصوب شد.

به گزارش همدان ورزش؛ با حضور رئیس ، نایب رئیس و دبیرهیات اسکیت استان همدان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ و جمعی از ورزشکاران آقای شهرام ذوالفقاری به عنوان رئیس هیات اسکیت شهرستان کبودرآهنگ منصوب شد.
در این نشست آقای قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از آمادگی خود و همکاران جهت ارتقای سطح ورزش بویژه ورزش اسکیت سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با حضور آقای ذوالفقاری شاهد توسعه و رشد این ورزش باشیم .
مهدی مجیدی رئیس هیات اسکیت استان همدان با قدردانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ ضمن معارفه آقای ذوالفقاری به عنوان یکی از علاقه مندان به این رشته ورزشی ، حمایت همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان را جهت معرفی این رشته ورزشی خواستار شد .
وی افزود در حال حاضر اقدامات خوبی در شهرستانها در حال اجراست که امیدواریم شهرستان کبودرآهنگ نیز با توجه به پتانسیل پایگاه هوایی شهید نوژه در حوزه این شهرستان سهم ویژه ای در کسب مدالها و همگانی نمودن ورزش اسکیت به خود اختصاص دهد .
خانم مسعودی نایب رئیس هیات اسکیت استان همدان نیز از اعطای تخفیف ویژه به ورزشکاران شهرستانها جهت طی دوره مربیگری خبر داد و برای اعزام مربیان مجرب به این شهرستان اعلام آمادگی نمود .
در خاتمه توسط رئیس هیاتت اسکیت استان همدان حکم آقای ذوالفقاری به ایشان ابلاغ گردید 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار