همراه اول
10. بهمن 1394 - 9:07   |   کد مطلب: 26321
اجرای بیش از 310 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در همدان
رسول منعم گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 310 برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر در استان برگزار می شود.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوه برنامه های فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امسال نیز می بایست مانند سال های گذشته تمام برنامه های اداره کل با استقبال و حضور پرشور جامعه ی بزرگ ورزش و جوانان استان صورت گیرد و همه برای برگزاری شایسته برنامه های ایام ا... دهه فجر و این جشن بزرگ ملی نهایت تلاش و توانمان را به کار گیریم.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه‎داشتن ارزش‎های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بین نسل کنونی و نسل‎های آینده، تصریح کرد: علاوه بر اهتمام خانواده‎ها در تبیین ارزش‎های انقلاب به نسل جوان امروزی، مسئولان نیز در حوزه کاری خود باید در این باره اهتمام ورزیده و حوزه فرهنگ را صرفا به متولیان فرهنگی واگذار نکنند. 

رسول منعم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است و دهه فجر، بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان خواهد بود.

وی افزود: نسل جوان آینده سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: بزرگترین وظیفه مسوولان اطلاع رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است و دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال ارزش های اسلامی به جهانیان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آنها در آیین های گرامیداشت تلاش جدی به عمل آید.

منعم در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 310 برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب در زورخانه های سطح شهر همدان در شب یازدهم بهمن ماه و همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتور سواری و دوچرخه سواری در روز 12 بهمن جزء نخستین برنامه‌ هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده های شهدای ورزشکار، آذین بندی ونصب بنر سردرادارات وسالنها، و حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت همه جانبه در راهپیمائی سراسری 22 بهمن از مهمترین برنامه های این کمیته در بخش فرهنگی است.

وی برگزاری مسابقات کارکنان دستگاه‌های مختلف اداری را ویژه این ایام عنوان کرد و افزود: در این ایام به همت هیات همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می گردد ضمن آنکه اجرای ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقابان نیز ویژه برنامه روز 15 بهمن ماه خواهد بود.

منعم ادامه داد: برگزاری جشنواره بومی و محلی ، برگزاری جشنواره آدم برفی، مسابقات رالی خانوادگی ، مسابقات یخ نوردی ، مسابقات بوکس و سنگنوردی قهرمانی استان، مراسم گلریزان، همایش دوچرخه سواری، یادواره شهدای کشتی شهرستان ملایرو تجلیل از قهرمانان این شهرستان از دیگر برنامه های مهم این ایام خواهد بود.

وی به برگزاری برنامه های ویژه سمن ها و جوانان در ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش دوقلوها، همایش جوانان ، انقلاب و حضور حداکثری ، دیدار جوانان با انقلابیون ، برگزاری نمایشگاه سمن ها، برپایی نمایشگاه انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری همایش جوانان شهرستانها ، تاسیس دفتر خانه اندیشه مطهر و اجرای برنامه تاتر و طنز خیابانی برنامه های است که در حوزه جوانان و سمن ها برگزار می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت آن در سرنوشت کشور گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای و تعیین سرنوشت و آینده ی کشور امری مهم و وظیفه ای ملی و دینی است که ما نیز تمام تلاش مان را برای مشارکت گسترده ی جامعه ی ورزش و جوانان استان در انتخابات انجام خواهیم داد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که برنامه های ورزش و جوانان در دهه فجر مورد استفاده تبلیغاتی گروه و یا کاندیدای خاصی قرار نگیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار