همراه اول
10. اسفند 1394 - 10:32   |   کد مطلب: 26640
طرح استقبال از بهار در همدان آغاز شد
همدان - ایرنا - طرح استقبال از بهار با شعار ' همه با هم در پاکسازی شهر ' روز دوشنبه در شهر همدان آغاز شد.

به گزارش همدان ورزش؛ معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طرح استقبال از بهار به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره ای مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر، آماده سازی شهر برای رفال حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافران نوروزی انجام می شود.
مجید درویشی اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری همدان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و خانه تکانی 153 برنامه اجرا می کند. 
وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح هماهنگی و همراهی و ترغیب عموم شهروندان به منظور حفظ نظافت شهر و پاکسازی محیط شهری در آستانه سال جدید است.
وی ادامه داد: انجام اقداماتی در سطح شهر به منظور پاکیزه سازی ، زیباسازی ، ایمن سازی ، تلطیف روحیه شهروندان و غیره در شروع سال نو از دیگر اهداف این طرح است.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فرارسیدن 15 اسفند روز درختکاری افزود: توزیع هشت هزار نهال بین شهروندان همدانی از برنامه های هفته درختکاری است.
درویشی افزود: هر شهروند یک نهال از برنامه های روز درختکاری است که شهروندان به کاشت نهال ترغیب شوند.
وی با اشاره به اینکه همدان به عنوان شهر سبز معرفی شده است، اظهار کرد: در روز درختکاری هر شهروند باید در روز درختکاری یک نهال را بکارد تا شهر زیباتری داشته باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زحمات فراوان سازمان آتش نشانی در روزهای نزدیک به چهارشنبه سوری، تاکید کرد: امسال هم همچون سال های گذشته سازمان آتش نشانی آموزش های پیشگیرانه را در خدمت شهروندان قرار می دهد تا کمترین حادثه را داشته باشیم.
رییس کمسیون خدمات شهری شورای شهر همدان نیز گفت: دست فروشان را ساماندهی کرده ایم به طوریکه از ساعت 20:30 به بعد می توانند در خیابان های اکباتان و بوعلی فعالیت کنند.
کامران گردان اظهار کرد: ساماندهی دست فروشان و فعالیت آنها در ساعات خاصی از شبانه روز شور و نشاطی را به چهره شهر می بخشد.
وی اضافه کرد: خط کشی معابر، رنگ آمیزی جداول، درختکاری و گونه های گیاهی، گل های متنوع و افزایش فضای سبز از اقداماتی است که برای پاک سازی و زیباسازی شهر انجام می شود.
وی با اشاره به کاشت 20 هزار اصله درخت در سطح شهر، افزود: نصب تندیس و چراغ های راهنمایی نیز یکی دیگر از برنامه هاست که در سطح شهر انجام خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار