همراه اول
10. اسفند 1394 - 13:29   |   کد مطلب: 26649
سرمربی پاس:برای کسب امتیازبه رفسنجان رفته ایم
دی اسپورت:سرمربی پاس همدان گفت: برای کسب امتیاز مقابل مس به رفسنجان رفته ایم و انگیزه بازیکنان نشان از انجام بازی پیروزمندانه است.

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"اکبر محمدی اظهار کرد: با توجه به پیروزی با ارزش هفته قبل مقابل ماشین سازی سعی کردیم با حفظ روحیه به مصاف تیم مس رفسنجان برویم و امیدوارم دست پر به همدان بازگردیم.
وی اضافه کرد: شناخت فنی لازم از تیم حریف را داریم و از نظر بازیکن و کادر فنی تیمی قدرتمند هستند و آنها نیز برای سه امتیاز به میدان می آیند.
وی بیان کرد: برای کسب سه امتیاز بازی راحتی نداریم چرا که مس در دو بازی اخیر خود مقابل تیم های مدعی بالای جدول امتیاز کسب کرده و از قدرت خوبی برخوردار هستند.
محمدی افزود: در این بازی طبق معمول چند بازیکن را در اختیار نداریم و باید با نفرات باقی مانده به میدان برویم که البته این نفرات موجود هم، انگیزه بسیار خوبی برای کسب پیروزی دارند.
وی اظهار کرد: تیم ما حق باخت ندارد و باید در بازی های باقی مانده بویژه دیدارهای خانگی به دنبال کسب حداکثر امتیاز باشیم.
وی با قدردانی از معاون شهردار همدان در حمایت معنوی از تیم پاس گفت: جلسه قبل از اعزام تیم به رفسنجان که در حضور عباس صوفی معاون شهردار همدان و پرداخت پاداش از سوی باشگاه پاس بود، روحیه بازیکنان را دوچندان کرد.
سرمربی پاس افزود: با شناختی که از تیم مس رفسنجان داریم نسبت به ترکیب و نوع تاکتیک تیم خود برنامه ریزی کرده ایم و می خواهیم با ارایه بازی هجومی به امتیاز لازم دست یابیم.
دیدار دو تیم صنعت مس رفسنجان و پاس همدان را انور دورانی به همراه یوسف مغروری و امیرمحمد داودزاده قضاوت خواهند کرد.
این بازی امروز دوشنبه و از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار