همراه اول
11. اسفند 1394 - 11:05   |   کد مطلب: 26654
انتقاد شدید مدیر سابق کانون هواداران پاس:
فوتبال همدان جیب پر کن بعضی ها شده است!
فوتبال همدان جیب پر کن بعضی ها شده است!
مدیر سابق کانون هواداران باشگاه پاس همدان گفت: فوتبال همدان طی سال های اخیر جیب پر کن بعضی ها شد و حالا هم بی خیال پاس نیستند!

به گزارش همدان ورزش؛  سیدرهبر مرادی افزود: برچه مبنایی بدون نظارت مسوولان، قراردادی چند ده میلیونی با سرپرست غیر بومی پاس بسته می شود، در واقع حق خاک خورده های فوتبال همدان است که الان هر یک در گوشه ای نظاره گر بیچارگی پاس هستند. 

 

وی اضافه کرد: پاس روزگاری سرپرست های بزرگی نظیر پورحیدری و پیمبری داشت اما حالا به جایی رسیده که یک غیر بومی ناشناس که رزومه فوتبالی هم ندارد، چندین سال با شیوه های مختلف جای پیشکسوتان و خاک خورده های فوتبال را گرفته است  .

 

وی با انتقاد از بی توجهی سرپرست پاس به بدهی اش از زمان تیم الوند گفت: پنج ملیون تومان طلبم از باشگاه الوند را دریافت کرده و برای پرداخت آن بهانه می آورد. او حتی یکبار به من گفت برنج جای طلبم ببرم اما برنج کیلویی هفت هزار تومان را 9 هزار تومان قیمتگذاری کرد !

 

 مرادی با اشاره به هزینه هنگفت باشگاه پاس برای اعزام سرپرست این تیم طی سال گذشته به کشور برزیل و در جهت دریافت تخفیف لازم از تیاگو فراگا هافبک سابق و طلبکار پاس گفت: باشگاه پاس هزینه هنگفتی را برای اعزام سرپرست تیم به کشور برزیل متحمل شد و در نهایت او از بازیکن برزیلی و سابق پاس تنها وقت گرفت وگرنه این سفر پرهزینه چه عاید پاس کرد.

 

مدیر سابق باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: فوتبال همدان انقدر خار نشده که یک فرد غیر بومی به عنوان سرپرست در تیم پاس مانور قدرت بدهد! جالب اینکه شنیدم مسوولان پاس بجای اینکه درمانگر تیم باشند مدیر رسانه باشگاه را که یکی از ارکان مهم در مسابقات این تیم محسوب می شود و می بایست روی نیمکت باشد را به دلیل انتقاد از عملکرد سرپرست جریمه کرده و در بازی مقابل مس رفسنجان همراه تیم اعزام نشده است. مسوولان باشگاه بجای اینکه ضعف ها را برطرف کنند مدیر رسانه تیم را محروم می کنند!

 

وی ابراز امیدواری کرد مسوولان اجرایی ضمن نظارت دقیق بر عملکرد تیم پاس، اجازه ندهند برخی ها از جایگاه فوتبال همدان به خصوص تیم پاس به نفع خود بهره برداری کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار