همراه اول
20. اسفند 1394 - 9:28   |   کد مطلب: 26755
ضرر 70 میلیون دلاری یک قهرمان در یک ساعت!
حامیان مالی تنیسور سرشناس روسیه ای حمایت خود را پس از اعتراف به دوپینگ لغو کردند تا این ورزشکار پر افتخار در یک ساعت 70 میلیون دلار را از دست دهد.

به گزارش همدان ورزش؛  ماریا شاراپووا پردرآمدترین ورزشکار زن دنیا اعتراف به استفاده از مواد ممنوعه کرد که در نتیجه آن تا اطلاع ثانوی از حضور در هر گونه رقابت ورزشی ممنوع شد.

به دنبال این اعتراف تکان دهنده پردرآمدترین ورزشکار زن جهان اسپانسرهای او قراردادشان را لغو کند تا جایکه این ورزشکار روسی تنها در یک ساعت 70 میلیون دلار را از دست داد.

دو شرکت نایکی و پورشه که اسپانسر اصلی این ورزشکار سرشناس روسی بودند تنها یک ساعت پس از اعتراف شاراپووا قرارداد خود را او لغو کردند تا او اینگونه ضرر کند.

این تنیسور 18 سال روسیه ای از زمانی که در گرند اسلم استرالیا برابر سرنا ویلیامز تن به شکست داد تا الان در هیچ رقابتی به میدان نرفته است. او با آسیب دیدگی ها زیادی روبرو شد و همین باعث دوری طولانی مدت او از میادین شد. شاراپووا الان در رده هفتم رنکینگ بهترین تنیسورهای جهان قرار دارد.آخرین جام قهرمانی که او به دست آورده است به تنیس آزاد فرانسه در سال 2014 برمی گردد. او در طول دوران بازیگری خود 35 جام را در رقابت های مختلف بالای سر برده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار