همراه اول
25. اسفند 1394 - 12:07   |   کد مطلب: 26805
استقبال پرشور خانواده ورزش  از دونده نابینای همدانی
دونده نابینای همدانی که با کسب مدال در مسابقات قهرمانی امارات توانست سهمیه پارالمپیک 2016 ریو برزیل را کسب کند روز گذشته به همدان بازگشت و مورد استقبال پرشور علاقمندان به ورزش قرار گرفت.

به گزارش همدان ورزش؛ حمید اسلامی دونده روشندل همدانی در ترکیب تیم اعزامی به ضمن کسب مدال نقره، سهمیه پارالمپیک را به دست آورد.

مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان آسیا - اقیانوسیه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور آسیایی در امارات برگزار شد و در این رقابت ها حمیبد اسلامی موفق شد سهمیه پارالمپیک 2016 ریو برزیل را کسب کند

روز گذشته این ورزشکار با اخلاق به همدان بازگشت و در میدان امامزاده عبدالله همدان مورد استقبال ضمیری کامل معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و جمع کثیری از علاقمندان به ورزش قرار گرفت.

این دونده نابینای قهرمان استان همدان در حاشیه این مراسم گفت: با کسب این عنوان سهمیه پارالمپیک 2016 ریو را نیز به دست آوردم و تمام تلاش خود را برای کسب مقام و عنوان در این مسابقات نیز خواهم داشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های درون اردویی حساسی سال آینده پیش رو دارم که اگر بتوانم در این رقابت ها موفق عمل کنم به پاراالمپیک اعزام می شوم.

اسلامی بیان کرد: برای کسب نتیجه مطلوب در این مسابقات نیز تمریناتم را بیش از پیش و با انگیزه بیشتری پیگیری خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان تلاش می‌کنم جزء سه نفر برتر رقابت‌های پارالمپیک 2016 باشم و نتایج زحماتم را در این رقابت‌ها بگیرم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار