همراه اول
5. مرداد 1395 - 3:38   |   کد مطلب: 27705
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
تبریز با شکست تهران برسکوی سومی ایستاد
تبریز با شکست تهران برسکوی سومی ایستاد
در دیدار رده‌بندی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تیم دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی توانست تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را در یک بازی حساس و نزدیک شکست دهد.

به گزارش همدان ورزش؛ دریکی از زیباترین بازی‌های رقابت‌های لیگ دسته 2 هندبال دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم تهران و تبریز برای تعیین تیم سوم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.
 در طول مسابقه دو تیم آن‌چنان پایاپای و هم‌تراز پیش می‌رفتند که به‌سختی می‌شد نتیجه پایان دیدار را پیش‌بینی کرد. پسران تهران که رقابت‌ها را خوب آغاز نکرده بودند، رفته‌رفته بهتر شدند و اوج نمایش هندبالی آنها در دیدار رده‌بندی و در مقابل تیم قدرتمند تبریز رقم خورد
در سوی دیگر مردان آذربایجان نیز نمایش خوبی را در این دیدار از خود نشان دادند، آذری‌ها که در طول مسابقات تیمی یکدست و کم‌اشتباه همراه باکار تیمی عالی نشان داده بودند در این دیدار نیز بی‌نقص  ظاهر شدند و درنهایت فاتح دیدار رده‌بندی لقب گرفتند.
امتیاز نخست بازی را در دقیقه 2 تهران به‌دست آورد، اما تبریز به‌سرعت جبران کرد و به‌مرور بر جریان بازی مسلط شد به‌نحوی‌که نتیجه مسابقه در دقیقه 13 نیمه اول 6 بر 2 به سود آذری‌ها شد. امتیاز سوم تهرانی به‌سرعت با گل هفتم تبریز پاسخ داده شد اما اخراج 2 دقیقه بازیکن تبریز در این لحظه از بازی روند کار را به سود تهران تغییر داد، به‌نحوی‌که مابین دقایق 17 تا 22 طوفان تهران آغاز شد، 4 گل پیاپی به همراه پرس سنگین تهران در زمین دانشجویان آذربایجان نشان از عزم پسران تهرانی در جبران نتیجه داشت تا مربی تبریز نخستین وقت استراحت را برای شاگردان خود تقاضا کند.
این وقت استراحت تا حدودی از انسجام تهرانی‌ها کم کرد و بازی روند تعادلی خود را بازیافت و اگر گل ثانیه آخر تبریز نبود، دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن می‌رفتند، نتیجه نیمه اول 11 بر 10 به سود آذربایجان شرقی رقم خورد.
در نیمه دوم اما مجدداً تبریزی در دقایق نخستین بر بازی مسلط شدند و پس از سه گل پیاپی اختلاف امتیاز را به 4 رساندند، اما وقت استراحت به‌موقع مربی تهران بازی را متعادل کرد و مردان تهرانی که از موقعیت‌های به‌دست‌آمده بهتر نیمه دوم اما مجدداً تبریزی در دقایق نخستین بر بازی مسلط شدند و پس از سه گل پیاپی اختلاف امتیاز را به 4 رساندند، اما وقت استراحت به‌موقع مربی تهران بازی را متعادل کرد و مردان تهرانی که از موقعیت‌های به‌دست آمده بهترین بهره ممکن را می‌بردند در دقیقه 15 نیمه دوم بازی را به‌تساوی کشاندند.
طی چند رفت‌وبرگشت اما تهرانی‌ها بر حریف برتری یافتند و با 3 گل پی‌درپی 20 بر 18 از حریف آذری پیش افتادند. پسران تبریز که سایه سنگین باخت را کاملاً احساس می‌کردند روی به یارگیری فشرده آوردند و با از کار انداختن توپ پخش‌کن تهران، تا دقیقه 25 نیمه دوم 4 امتیاز متوالی را نیز دشت کردند تا 22 بر 20 از حریف پیش بیفتند. 5 دقیقه پایانی بازی 4 گل در برداشت که سهم هر یک از دوتیم 2 گل بود و درنهایت این بازی جذاب و دیدنی با حساب 24 بر 22 به سود تیم آذربایجان شرقی به اتمام رسید تا این تیم مقام سوم مسابقات را کسب کند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار