همراه اول
6. مرداد 1395 - 11:33   |   کد مطلب: 27724
مقام اول سمن های جوان همدان در مسابقات رباتیک ملی تبریز
اسداله ربانی مهر گفت: موسسه مردم نهاد جوانان پیشرو در علم به دبیری سرکار خانم آرمینه عقیلیان در مسابقات ملی رباتیک آذربایجان شرقی مقام اول را در لیگ ربات های مسیر یاب کسب کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : 70 تیم دانشجویی در این مسابقات شرکت کردند که تیم مسیر یاب جوانان پیشرو در علم همدان از سمن های جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این مسابقات رتبه اول را کسب کرد .

وی اضافه کرد : سمـن جوانان پیشرو در علم تا کنون در مسابقات مختلف کشوری رباتیک در شهــرهای سبزوار ، مشهد ، شیراز و تبریز شرکت کرده و رتبه های خوبی را بدست آورده است .

ربانی مهر گفت : سال گذشته این موسسه مسابقات هگمتان کاپ را در همدان برای اولین بار برگزار نموده و در تیر ماه سال جاری نیز اولین دوره آموزش سواد رسانه ای را در راستای طرح 8000 مربی سواد رسانه ای در همدان برگزار کرده است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : سمن ها بهترین فرصت برای رشد و تعالی جوانان هستند و همه مدیران باید سعی کنند حامی و پشتیبان جوانان در سازمان های مردم نهاد باشند چون ظرفیت خوبی هستند و باید این ظرفیت را حمایت کرد تا بتوانند کارهای بزرگ انجام دهد .

موسسه جوانان پیشرو در علم از سال 1393 در زمینه علمی و پژوهشی با مجوز اداره کل ورزش و جوانان استان همدان راه اندازی شده است .

دیدگاه شما

آخرین اخبار