همراه اول
26. مرداد 1395 - 11:09   |   کد مطلب: 27973
شگفتی بزرگ کانادا در والیبال/ فرانسه از صعود بازماند +برنامه مرحله 1/4 نهایی
تیم ملی کانادا با پیروزی مقابل ایتالیا و خلق یک شگفتی بزرگ راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک 2016 ریو شد. فرانسه هم با شکست مقابل برزیل از صعود بازماند.

در آخرین روز مرحله گروهی والیبال مردان المپیک تیم های ایتالیا و کانادا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه کانادا با نتیجه سه بر یک حریف قدرتمند خود را شکست داد و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

ایتالیا که پیش از این صعود خود به عنوان تیم نخست گروه A را قطعی کرده بود در این مسابقه به غیر از امانوئل بیرارلی از دیگر بازیکنان اصلی خود استفاده کرد ولی فقط در ست سوم با امتیاز 25 بر 16 به پیروزی رسید.

کانادا هم در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 21 به برتری دست یافت تا با خلق یک شگفتی بزرگ و در میان بزرگان حاضر در گروه A، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

کانادایی ها در مسابقات قبلی خود مقابل آمریکا و مکزیک به پیروزی رسیدند اما از تیم های فرانسه و برزیل شکست خوردند.

 
حذف فرانسه و چهارمی برزیل
 
اما در آخرین دیدار این مرحله برزیل میزبان به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که حکم به صعود تیم برنده می داد طلایی پوشان برزیل موفق به شکست قهررمان لیگ جهانی 2015 با نتیجه 3-1 شدند تا با قرار گرفتن در مکان چهارم در دور یک چهارم نهایی حریف ولاسکو و شاگردانش در آرژانتین شوند.
 
شاگردان رزنده در ست های اول و سوم و چهارم با نتایج 25-22، 25-20 و 25-23 به برتری دست یافتند و تنها ست دوم را 22-25 واگذار کردند.
 
ساعت و برنامه مرحله یک چهارم نهایی
 

به گزارش مشرق، بر اساس قرعه کشی که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها برگزار شد، کانادا تیم دوم گروه A با روسیه و لهستان تیم دوم گروه B با آمریکا مسابقه می دهند.

برنامه مسابقات این مرحله به وقت تهران به شرح زیر است:

چهارشنبه 27 مرداد

ساعت 17:30؛ روسیه – کانادا

ساعت 21:30؛ آمریکا – لهستان

 

پنجشنبه 28 مرداد

ساعت 1:30؛ ایران – ایتالیا

ساعت 5:45؛ برزیل – آرژانتین

تیم ملی ایران در صورت پیروزی مقابل ایتالیا، در مرحله نیمه نهایی با برنده مسابقه تیم های آمریکا و لهستان روبرو خواهد شد.



 
 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار