همراه اول
1. شهريور 1395 - 12:05   |   کد مطلب: 28068
در جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور صورت می‌گیرد:
آغاز مسابقات آمادگی جسمانی دختران دانشجو در همدان
 آغاز مسابقات آمادگی جسمانی دختران دانشجو در همدان
رقابت‌های آمادگی جسمانی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور با حضور 88 ورزشکار آغاز شد.

به گزارش همدان ورزش؛ جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز شده است؛ در ششمین روز با برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی تیمی پیگیری می‌شود.

 

در رقابت‌های آمادگی جسمانی هر تیم با چهار ورزشکار شرکت کرده که در نهایت امتیازات تیمی جمع‌بندی می‌شود و تیم‌های اول تا بیست و دوم مشخص و معرفی خواهند شد.

 

در این رقابت‌ها ورزشکاران در پنج آیتم با هم رقابت خواهند کرد، از صبح تیم‌ها در قسمت پرش طول جفت، دوی ماریپچ و پرتاب توپ مدیسن‌بال مسابقه خود را آغاز کردند.

 

عصر امروز هم ورزشکاران در آیتم دراز و نشست با هم مسابقه خواهند داد و در مسابقات دوی 540 متر سرعت در پیست تارتان زمین چمن دانشگاه آزاد واحد رقابت خواهند کرد.

 

با مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات آمادگی جسمانی پرونده جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در قسمت دانشجویان دختر بسته خواهد شد.

 

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسؤولان دانشگاه آزاد سازمان مرکزی و واحد همدان برگزار خواهد شد.

 

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار