همراه اول
1. شهريور 1395 - 12:57   |   کد مطلب: 28073
در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد به میزبانی همدان
عنوان قهرمانی مسابقات دارت دانشگاه آزاد به دختران قمی رسید
عنوان قهرمانی مسابقات دارت دانشگاه آزاد به دختران قمی رسید
مسابقات دارت جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد که با حضور 88 بانوی ورزشکار در قالب 22 تیم به میزبانی همدان برگزار شد با قهرمانی دختران دانشجوی قم به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش؛ جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش بانوان که به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین آغاز شده؛ در پنجمین روز با برگزاری مسابقات دارت تیمی پیگیری شد و در نهایت نیز با اعلام تیم قهرمان و تیم‌های رده‌های یکم تا بیست و دوم به کار خود پایان داد.

 

بنابر گفته مسؤولان فنی مسابقات دارت، هر تیم از چهار شرکت‌کننده استفاده خواهد کرد و تیمی که بتواند جمع امتیازات خود را به عدد 501 برساند برنده خواهد بود.

 

در این رقابت‌ها 22 تیم حاضر در 6 گروه سه‌تیمی و دو گروه دوتیمی تقسیم‌بندی شدند که باید به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کردند.

 

در نهایت در یک جدول حذفی تیم‌های برتر به شرح ذیل مشخص شدند:

1*قم

2*علوم و تحقیقات تهران

3*گیلان

4*بوشهر

5*کهگیلویه و بویراحمد

6*همدان

7*گلستان

8*خوزستان

9*کرمان

10*فارس

11*زنجان

12*اردبیل

13*کرمانشاه

14*خراسان شمالی

15*یزد

16*سمنان

17*ایلام

18*چهارمحال و بختیاری

19*خراسان رضوی

20*اصفهان

21*آذربایجان شرقی

22*تهران

رقابت‌های دارت از صبح یکشنبه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

 

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور با حضور مسؤولان دانشگاه آزاد سازمان مرکزی و واحد همدان برگزار خواهد شد.

 

 جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار