همراه اول
15. شهريور 1395 - 10:37   |   کد مطلب: 28177
صعود مقتدرانه تیم شهید همدانی همدان به لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور
تیم شهید همدانی همدان با کسب عنوان با ارزش سومی در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور برای نخستین بار جواز صعود به لیگ برتر تنیس را کسب کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات لیگ دسته یک تنیس کشور با حضور 10 تیم در اصفهان برگزار شد و تیم تنیس شهید همدانی که تیرماه امسال کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته 2 کشور جواز صعود به لیگ دسته یک را کسب کرده بود توانست با عنوان سومی این رقابتها برای نخستین بار در مدت دو ماه جواز صعود به لیگ برتر را نیز کسب کند.

نماینده هیات تنیس استان توانست با کسب سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم های مدعی آتیه اصفهان، پرواز ب اصفهان و هیات تنیس زنجان و یک شکست خود را به جمع 4 تیم برتر رقابتها برساند.

تیم شهید همدانی در دور نیمه نهایی به مصاف سایپای آمل رفت و با شکست برابر این تیم حریف آکادمی تنیس ارومیه در دیدار رده بندی شد که موفق شد این تیم را نیز با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و ضمن کسب عنوان سومی این رقابتها برای نخستین بار به لیگ برتر تنیس صعود کند.

در پایان این رقابتها تیم های سایپا آمل، ابرا مشهد، شهید همدانی همدان و آکادمی تنیس ارومیه عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

به این ترتیب با پایان این مسابقات تیم های سایپا آمل، ابرا مشهد و شهید همدانی همدان با کسب امتیاز لازم جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کردند و با برگزاری مراسم اختتامیه در حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، فرشید زیدی دبیر هیئت تنیس اصفهان و مسیح صلاح سرداور مسابقات با اهداء جام از تیمهای برتر تقدیر شد.

تیم تنیس سردار شهید حاج حسین همدانی نماینده هیات تنیس همدان با ترکیب محمدحسین زمانی ؛ امیرحسین شفیعی ناطق و محمدرضا زرمهر در این رقابتها حضور داشت.

سایپا آمل، شایگان تهران، پرواز اصفهان ( الف) ، ابرا مشهد، بیمه کار آفرین مشهد، آتیه اصفهان، پرواز اصفهان (ب)، آکادمی تنیس ارومیه، شهید همدانی همدان و هیئت تنیس زنجان ۱۰ تیم حاضر در این دوره از رقابت ها بودند که به مدت یک هفته و برای کسب عنوان قهرمانی در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار