همراه اول
16. مهر 1397 - 11:10   |   کد مطلب: 34083
برگزاری مسابقات تنیس و اعزام به مسابقات کشوری
سید عادل برقعی: برگزاری مسابقات مختلف و اعزام های کشوری در هفته های جاری در دستور کار هیات بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سید عادل برقعی گفت :برای نخستین با شکل گیری دور جدید فعالیت ها در رده های نونهالان و نوجوانان ، جمعه گذشته و در ابتدای مهرماه مسابقات رده های سنی پایه را با حمایت و همکاری آکادمی تنیس الیت برگزار نمودیم. در این مسابقات که با استقبال خوب تنیس بازان و خانواده ها همراه بود 27 بازیکن در سه رده زیر 14 ، زیر 10 و زیر 7 سال در بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند. همچنین در پایان این مسابقات از کلیه شرکت کنندگان و تیم مربیانمان تجلیل و تلاش شد انگیزه این نونهالان و نوجوانان را برای ادامه تمرینات و برنامه هایشان بالا ببریم.

سید عادل برقعی رئیس هیات تنیس استان در تشریح برنامه های این هیات در هفته های جاری افزود: براساس برنامه 3 تیم را به مسابقات لیگ دسته 2 باشگاههای کشور اعزام کردیم. تیمهای شهید همدانی ، شهید شمسی پور و شهید برقعی هر یک با ترکیب سه بازیکن در این رقابتها حاضر هستند. تیمهای استان پنجشنبه گذشته جهت شرکت در رقابتهای لیگ عازم مشهد مقدس شدند. پس از استان خراسان رضوی میزبان ، همدان با سه تیم بیشترین نماینده را در رقابتهای لیگ دسته 2 کشوری دارد. همچنین در یک اقدام فرهنگی که از چند سال قبل آغاز کردیم ، همه تیمهای استان را با نام شهدای همدان نامگذاری تا ضمن معرفی هرچه بیشتر ، یاد و نام آنها را به سهم خودمان برای نسلهای جوانتر زنده نگه داریم.

رئیس هیات تنیس استان افزود: جمعه این هفته همچنین نخستین دوره مسابقات بانوان در گروه سنی آزاد را در رده آماتور برگزار کردیم. هدف از این مسابقات آشنایی بانوان تنیس باز که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند ، با مسابقات بود که با استقبال خوبی همراه بود. برگزاری این مسابقات همچنین تجربه خوبی برای داوران بانوان این هیات بود تا برای رویدادهای مهمتر آماده شوند.

برقعی در ادامه افزود: این جمعه همچنین هفته 26 مسابقات آدینه آقایان الیت کاپ توسط آکادمی تنیس الیت برگزار شد. این مسابقات جمعه هر هفته توسط آکادمی تنیس الیت برگزار می شود که جا دارد از زحمات این مجموعه در برگزاری این مسابقه و همکاری در برگزاری سایر رویدادها قدردانی نماییم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار