همراه اول
20. شهريور 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 28216
مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان برگزار شد
مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان با حضور رئیس فدرسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان کمیته های هیات و هیئت های شهرستانی برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ در این مجمع که در مجموعه ورزشی ملت همدان برگزار شد، ضمن بررسی فعالیت ها و برنامه های یک سال اخیر کونگ فو گزارش مالی این هیات توسط ابراهیم قاسمی رئیس هیات ارائه شد و برنامه یک سال آینده این هیات نیز مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع گفت: همدان یکی از قطب های ورزش های کونگ فو و ورزش های رزمی محسوب می شود و جمع زیادی از نسل جوان در این استان مشغول به فعالیت در رشته های مختلف رزمی هستند.

وی با تاکید بر اینکه کونگ فو یکی از رشته های پر مخاطب این استان محسوب می شود، گفت: امیدوارم با پیگیری های مجدانه فدراسیون و کمیته ملی المپیک این ورزش رزمی فرصت حضور در المپیک را پبدا کند و ورزشکاران شایسته آن مجال بیشتری برای بروز توانمندی های خود داشته باشند.

رسول منعم بیان کرد: رشته کونگفو بعنوان یک رشته فعال نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش همگانی استان دارد که این امر کار هیات را دو چندان می نماید.

وی تصریح کرد: استان همدان آماده میزبانی اردوهای تیم ملی ، مسابقات مختلف کشوری وهمچنین دوره های آموزشی در سطوح بالا را دارد که وتلاش می نماید با استفاده از ظرفیت انسانی خود ورزش را درشهرستانها توسعه دهد.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی هیات ها، مجامع سالیانه را خود برگزار نمی کنند گفت: این امر در نهایت موجب زیان برای آن رشته خواهد شد چرا که برگزاری مجامع سالیانه از وظایف قانونی هیات های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان. همدان با یادآوری محدودیت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان در سال 94 تصریح کرد: علارغم این مشکلات ورزش استان در طی سال گذشته و شش ماهه امسال عملکرد خوبی داشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار