همراه اول
2. آبان 1395 - 13:08   |   کد مطلب: 28724
برگزاری مسابقات چند جانبه ژیمناستیک بانوان در همدان
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات چند جانبه ژیمناستیک بانوان در استان همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات چند جانبه ژیمناستیک بانوان در دو بخش دسته یک و دسته دو برگزار شد.

مسابقات چند جانبه دسته یک با حضور 29 شرکت کننده از استانهای کردستان ،تهران ،قزوین ،همدان ،البرز و قم در چهار رده سنی برگزار و در پایان در مجموع چهار وسیله رده سنی 6تا7 سال رومینا صیادی ،نرگس توانایی و ثمین صف شکن ،رده سنی 8 تا 9 سال سارینا مصائبی ،سارینا حیدری ،کیانا غلامی ،رده سنی 10 تا 11 کیانا فتحی ،یلدا پروردگاری ،مبینا اسکند زاده ،رده سنی 12 سال به بالا هانیه پاکنژاد ،نارین تیشه گران و شیدا شکری اول تا سوم شدند .

همچنین مسابقات دسته دو با حضور 97 شرکت کننده از استان های دو تیم الف و ب همدان ،قم ،زنجان ،ابهر،ایلام ،البرز و قزوین برگزار و در پایان در رده سنی 6 تا 7 سال همدان الف اول ،همدان ب دو م و زنجان سوم شد .

در رده سنی 8 تا 9 سال قم اول ،همدان دوم و ابهر سوم شد.در رده سنی 10 تا 11 سال قم اول ،ایلام دوم و همدان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش انفرادی رده سنی دوازده سال به بالا در حرکات زمینی نسترن هنرمندیان ،پریا فرشی و ستایش خیر خواه اول تا سوم شدند در موازنه کیانا وکیلی ،هدیه علی نیا و عسل اسدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار