همراه اول
26. آذر 1395 - 17:43   |   کد مطلب: 29298
فعالیت 40 بانوی سنگنورد در همدان/شانس بالای مدال آوری جام فجر
نایب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: بانوان همدانی از شانس بالایی برای کسب مدال در مسابقات جام فجر برخورارند.

بهاره مرادی افزود: هفت سنگنورد در مسابقات بخش بانوان داریم و یکی از مدعیان کسب عنوان هستیم.
وی اضافه کرد: تاکنون از عملکرد سنگنوردان تیم همدان در این دوره از مسابقات رضایت دارم و در حال حاضر راحیل رمضانی و نگار ورشوچی هر دو از همدان به فینال ماده سرطناب صعود کرده اند.
وی بیان کرد: در حال حاضر 40 سنگنورد در سالن تخصصی سنگنوردی همدان فعالیت دارند و برای مسابقات جام فجر هفت نفر از بهترین ها را شرکت دادیم.
مرادی در ادامه با تاکید بر فعال سازی هیات های شهرستانی در رشته سنگنوردی گفت: درصدد هستیم تا سنگنوردی در سطح شهرستان ها به صورت منسجم و منظم فعال شود و در این بین قرار است نشست هایی را برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان توجه ویژه به رشته سنگنوردی است و در بحش آقایان نیز نتایج درخشانی را در مسابقات جام فجر کسب کردیم.
وی با ابراز رضایت از میزبانی همدان در این دوره از مسابقات گفت: در حد توان امکانات لازم را در اختیار میهمانان این دوره از مسابقات قرار داده ایم و سالن مسابقه نیز به بهترین شکل ممکن آماده سازی شد.
نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خاطرنشان کرد: 300 سنگنورد در دو بخش بانوان و آقایان در این دوره از مسابقات حضور دارند که البته بخش آقایان عصر پنجشنبه گذشته به پایان رسید و بخش بانوان نیز از شب گذشته آغاز شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار