همراه اول
2. دى 1395 - 11:26   |   کد مطلب: 29345
بازی های تفریحی آسانترین راه برای ترویج ورزش در جامعه است
مدیر منطقه 7 هیات ورزش های همگانی کشور گفت: بازی های تفریحی آسانترین راه برای ترویج ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش ایرنا هادی سبزواری چهارشنبه شب در آیین رونمایی از بازی 'فوتبال حبابی' در همدان اظهار کرد: ورزش های تفریحی جزو رشته های همگانی به شمار می رود که فضا را برای حضور پرشمار رده های سنی مختلف جامعه فراهم ساخته است.
وی اضافه کرد: هم اکنون 33 کمیته ورزشی زیر نظر هیات همگانی استان همدان فعالیت می کند و جامعه آماری بیش از 300 هزار تن را تحت پوشش قرار داده است که به صورت پراکنده و اغلب به منظور غنی سازی اوقات فراغت و یا پرداختن چند ساعت به ورزش حضور دارند.
وی بیان کرد: رویکرد فدراسیون ورزش های همگانی کشور دسترسی آحاد مردم به فعالیت ورزشی است و اکنون رشته های جدید و تفریحی نظیر فوتبال حبابی زمینه فعالیت تفریحی ورزشی مردم را در سطح کشور فراهم ساخته است.
سبزواری با اشاره به اینکه با تصمیم فدراسیون ورزش های همگانی با رویکرد طرح آمایش ورزش ، استان ها به 10 منطقه تقسیم شده اند، گفت: در طرح آمایش سرزمین و منطقه بندی ورزش همگانی کشور استان های کرمانشاه، همدان و کردستان در قالب منطقه هفت قرار گرفته اند که در آخرین ارزیابی در رتبه دوم کشور به لحاظ عملکرد مناسب معرفی شده است.
وی ترویج ورزش های تفریحی را یکی از سیاست های اصلی ورزش همگانی کشور عنوان کرد و گفت: ورزش هایی نظیر فوتبال حبابی زمینه حضور اقشار مختلف جامعه را مهیا ساخته است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار