همراه اول
9. دى 1395 - 22:12   |   کد مطلب: 29447

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بال هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد که این فصل از نظر فنی برای او فصل خوبی نبوده است، خود را بیش از پیش به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار تصاویر از ممفیس دپای در حال استعمال دخانیات، اوضاع او را از آن چیزی که بود بدتر کرد. دپای 22 ساله که از بدو روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی شیاطین سرخ در این تیم یک مهره نیمکت‌نشین بوده و به نظر می‌رسد که رابطه چندان خوبی هم با آقای خاص ندارد.

اکنون اما با انتشار تصاویری که او را در حال کشیدن قلیان و نیز خوردن مشروبات الکلی در کنار سه زن در شهر زادگاهش روتردام نشان می‌دهد، قطعاً روزهای سخت‌تری در انتظار این بازیکن هلندی است که پیش از این هم اخباری درباره قرار گرفتنش در فهرست بازیکن مورینیو شنیده می‌شد.

یک منبع آگاه در این خصوص به نشریه سان گفت: من چند باری ممفیس را در آن کافه دیده‌ام و این اواخر بیشتر به آنجا می‌رود. او معمولاً زمانی می‌رود که آنجا خلوت باشد تا بتواند قلیان بکشد.

دپای که سال پیش لوئیز فن‌خال او را با قراردادی 25 میلیون پوندی از پی‌اس‌وی آیندهوون به منچستریونایتد برد، در این فصل از لیگ برتر تنها 4 بازی انجام داده است. کل بازی‌های او در این فصل 7 بازی است که دو بار آن در لیگ اروپا و یک بار دیگر در جام اتحادیه بوده است.
 

ستاره فوتبال در حال کشیدن قلیان رسوا شد+تصاویر

دیدگاه شما

آخرین اخبار