همراه اول
14. دى 1395 - 12:12   |   کد مطلب: 29522
برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال در دانشگاه علوم پزشکی همدان
سرپرست تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام این خبر افزود: نخستین دوره لیگ فوتسال کارمندی و دانشجویی با عنوان جام شهیدان احمد نعیمی و علی فرج پور در بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سرپرست تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان در نخستین در جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری مسابقات لیگ فوتسال دانشگاه، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 14 تیم کارمندی و 14 تیم دانشجویی از اوایل بهمن ماه سال جاری آغاز می گردد.

علی ثقفی توسعه رشته ورزشی فوتسال، برنامه ریزی در خصوص فعالیت های اجرایی فوتسال در دانشگاه، برگزاری رقابتهای سالم و سازنده در جهت ارتقاء سطح مسابقات و برنامه ریزی جهت پشتوانه سازی تیم منتخب فوتسال دانشگاه در بخش کارمندی و دانشجویی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از لحاظ فنی براساس قوانین بین المللي فیفا، ای اف سی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و از نظر اجرائی، انضباطی و مقررات آیین نامه ای بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کارمندی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان برگزار می گردد.

گفتنی است مراسم رونمایی توپ مسابقات، پیراهن هر تیم و قرعه کشی تیمها در روزهای آینده اعلام و در سالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان  برگزار می گردد.

در این جلسه آقایان امید مصداقی و دکتر رسول اسدی منش به عنوان مسئول و عضو کمیته برگزاری مسابقات، مجید قاسمی به عنوان مسئول کمیته انضباطی، حمید شانه ای به عنوان مسئول کمیته فنی، حمید شمس والا به عنوان مسئول کمیته داوران و ابوالفضل رمضانی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی معرفی شدند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار