همراه اول
14. دى 1395 - 13:18   |   کد مطلب: 29524
رقابت دولتی ها برای رسیدن به کرسی هیات های ورزشی
در حالی که برگزاری مجامع هیات های کشتی و فوتبال با شور و حال بیشتری پیگیری می شود روز 5 شنبه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز رئیس جدید این هیات هم مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در حالی که برگزاری مجامع هیات های کشتی و فوتبال با شور و حال بیشتری پیگیری می شود روز 5 شنبه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز رئیس جدید این هیات هم مشخص خواهد شد.

 
هیات تنیس روی میز در سال های اخیر به دست دولتی ها اداره شده و خسرو سامری ( رئیس سابق سازمان صنعت و معدن و معاون استاندار) و پس از آن محسن افروخته محسن افروخته (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری) سکاندار هدایت راکت بدستان همدانی را بر عهده داشتند.

 

در مجمع انتخاباتی جدید هم باز هم رد پای دولتی ها باز شده به طوری که از 4 کاندیدای موجود دو نفر دولتی با پست های نسبتاً مهم کاندیدای تصدی گری ریاست این هیات هستند.

 

سیدهادی حسینی بیدار (مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان) و محسن افروخته (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری) دو کاندیدای دولتی هستند که در کنار رضا تعیشی و محمدرضا کفاشیان برای رسیدن به صندلی هیات تنیس روی میز با هم رقابت خواهند کرد.

 

هر چند حضور دولتی ها در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی باعث رونق خواهد شد اما امیدواریم این انتخابات به سمت انتصابات پیش نرود و از قبل ارا مشخص نشده باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار