همراه اول
18. دى 1395 - 8:14   |   کد مطلب: 29575
همایش کوهپیمایی در شهرستان رزن برگزار شد
به مناسبت ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسگری با شعار مبارزه با مواد مخدر و تشویق شهروندان به ورزش و اهمیت به فعالیت های بدنی همایش کوهپیمایی در شهرستان رزن برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به همت هیئت ژیمناستیک و هیئت همگانی شهرستان رزن همایش کوهپیمایی بمناسبت ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسگری با شعار مبارزه با مواد مخدر و تشویق شهروندان به ورزش و اهمیت به فعالیت های بدنی به عنوان یکی از راهکارهای حفظ سلامتی در ارتفاعات روستای دمورچی با حضور ۲۵ نفر از جوانان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی رزن به سرپرستی سمیرا موسوی برگزار شد.

موسوی در این همایش به نقش ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه معضل مواد مخدر اشاره نمود و افزود همواره در صدد توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان هستیم تا مثل ورزش قهرمانی علاقمندانی در همان حد و اندازه در ورزش همگانی جذب کنیم که این امر کمک شایانی به ارتقاء سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص پدیده شوم مواد مخدر خواهد شد.

لازم به ذکر است که روستای دمورچی از توابع شهرستان رزن بخش قروه درجزین می باشد که در مسافت ۴۲ کیلومتری شهرستان رزن قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار