همراه اول
16. آبان 1397 - 10:57   |   کد مطلب: 29653
بهترین کارهای روتین صبحگاهی برای یک روز بدون استرس

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

بهترین کارهای روتین صبحگاهی برای یک روز بدون استرس
ساعت خواب مشخص داشته باشید

برنامه ی روتین صبحگاهی شما پیش از اینکه بخوابید شروع می شود. همیشه سر یک ساعت مشخص بخوابید و با این کار به ساعت داخلی بدنتان کمک خواهید کرد، و بیرون آمدن از تختخواب در هنگام صبح بسیار آسان تر خواهد شد.

صبح ها در ساعت یکسانی بیدار شوید

مطمئناً موارد استثنا وجود دارند، اما همانطور که ساعت خواب مشخص به تنظیم ساعت داخلی شما کمک می کند، پس زمان بیدار شدن مشخص هم کمک خواهد کرد. می دانیم سخت است، اما ارزشش را دارد.

 

با وقت کافی بیدار شوید

هیچ چیز بدتر از شروع روز با عجله نیست. هر صبح ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت اضافی ذخیره کنید تا حتی اگر سگتان ادرار نکرد، بچه ها غذا نخوردند، نتوانستید مشخص کنید می خواهید چه لباسی بپوشید، پشتوانه ای داشته باشید!

مدیتیشن کنید

فکر می کنید به ۲۰ دقیقه خواب بیشتر نیاز دارید، اما سپری کردن این ۲۰ دقیقه با مدیتیشن، برای مغز و بدنتان بسیار آرامبخش تر است و اجازه می دهد روز را با یک تمرین خود آگاهی شروع کنید که شما را در طول روز به جلو می برد. نمی دانید از کجا شروع کنید؟

قدردانی را تمرین کنید

این ممکن است بخشی از مدیتیشن شما باشد یا شاید جدا از آن باشد. اگرچه، تمرین فکر کردن در مورد چیزی که به خاطر آن شکرگزار هستید، پیش از آنکه نگران آنچه ندارید یا لازم است انجام دهید باشید، روشی که کل روز را از آن طریق می گذرانید، تغییر خواهد داد.

مطلب مرتبط:  حرکات کششی ستون فقرات برای افزایش قد!

صبحانه بخورید

روز را با غذا رسانی به بدنتان با غذایی که بدن و مغزتان را تغذیه می کند، شروع کنید. این کار کمک می کند تا مطمئن باشید انرژی تان زیاد و پایدار است، از میل شدید به قند (و خواب آلودگی!) بعد از آن جلوگیری می کند و احتمالاً تضمین می کند که دائماً در کل روز انتخاب های غذایی سالمی داشته باشید.

ورزش کنید

نیازی به حضور در کلاس یوگای یک ساعته نیست، اما فقط چند حرکت پروانه یا حرکات کششی، بیشتر از آن سومین فنجان قهوه ای که همیشه می خورید، انرژی خواهد داد. لبخند بزنید. خب، شما زنده اید، و قرار است یک روز حماسی داشته باشید!

دیدگاه شما

آخرین اخبار