همراه اول
25. دى 1395 - 8:42   |   کد مطلب: 29694
رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس: بسته نشاط و شادابی در سبد خانواده ها هدیه می کنیم
رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس همدان گفت: برنامه های گسترده ای برای رشد و بالندگی این سه رشته داریم و می خواهیم بسته نشاط و شادابی را در سبد خانواده ها هدیه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمدجواد سیف افزود: در توسعه و رشد این ورزش برنامه ویژه داریم و آموزش رایگان بانوان، ترویج بیلیارد در بین دانش آموزان، افزایش تعداد باشگاه ها، برگزاری جشنواره های مختلف، حضور منظم در مسابقات، اجرای طرح امتیازدهی به باشگاه های فعال، کشف استعدادها و نخبه ها، پرورش مربیان و داوران مستعد، سازماندهی امور بیمه ای ورزشکاران و افزایش تعداد آنها را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: معتقدیم بولینگ، بیلیارد و بولس ویژه قشر خاصی نیست و همه اعضای خانواده باید در این ورزش ها فعالیت کنند.

سیف با اشاره به تغییرنگاه ها نسبت به بیلیارد در ایران گفت: هم اکنون هویت و شخصیت ویژه ای به دست آورده است به طوری که خانواده ها دیگر نگران حضور فرزندانشان در سالن های این رشته ورزشی نیستند.

وی در خصوص برنامه های اجرایی پیش رو گفت: در نظر داریم ابتدا هیات استان را تجهیز سپس در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات لیگ استانی یا کشوری برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس همدان با اشاره به اینکه  رشته های بیلیارد و اسنوکر در بازیهای المپیک تابستانی 2020 توکیو حضور خواهند داشت، اظهار کرد: المپیکی شدن این رشته مسئولیت هیات های استانی را سنگین تر کرده است هر چند ما در ابتدای راه قرار داریم منتهی باید با توسعه و رشد این ورزش بتوانیم در راستای قهرمانی پرورش در کنار همگانی شدن این ورزش تلاش و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای استفاده لازم از سوی بانوان گفت: قصد داریم با ارایه آموزش رایگان و نیز امتیازهای ویژه سانس های اختصاصی بانوان را فعال سازیم تا آنها نیز در این ورزش به پیشرفت و موفقیت برسند.

وی یادآور شد: خبرهای خوشی برای علاقه مندان به بیلیارد و بولینگ داریم و می خواهیم این رشته های ورزشی را از انزوا خارج کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار