همراه اول
5. بهمن 1395 - 10:39   |   کد مطلب: 29846
رئیس شورای شهر همدان: توسعه بولینگ و بیلیارد نیاز به فرهنگ سازی عمومی دارد
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: توسعه و ترویج رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس نیاز به فرهنگی سازی عمومی دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضا میرزایی در نشست با اعضای هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان همدان اظهار کرد: باید نگاه جامعه نسبت به این رشته های ورزشی از حالت لوکس بودن خارج شود و فواید و جذابیت های این ورزش ها را در بین آحاد جامعه تبیین کرد.
وی بیان کرد: این تفکر که رشته هایی نظیر بولینگ و بیلیارد فقط مختص افراد پردرآمد جامعه است، درست نیست و باید با برنامه ریزی لازم و برگزاری دوره های آموزشی و رقابت های عمومی نسبت به ترویج و تغییر گرایش ها تلاش کرد.
میرزایی خاطرنشان کرد: به هر حال بیلیارد نیز جزو رشته های مدنظر بازی های المپیک 2020 توکیو است که نشان می دهد این رشته از اهمیت خاص مجامع رسمی بین المللی ورزش برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: در گذشته تفکر این بود که بیلیارد و بولینگ ورزش مختص پولدارها است اما امروزه همه آحاد جامعه می توانند در این ورزش ها فعالیت کنند منتهی بازهم نیاز به فرهنگ سازی عمومی و ترغیب مردم است.
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر همدان آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در رشد و توسعه ورزش هایی نظیر بولینگ، بیلیارد و بولس را دارد.
وی افزود: باید قبول کنیم برخی رشته ها نظیر بیلیارد به دلیل تفکرات خاص مظلوم واقع شده اند در حالیکه اهمیت این ورزش ها در سطوح جهانی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و حتی گزینه اصلی برای افزودن به رشته های جدید المپیک 2020 است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: پیشرفت و توسعه بولینگ و بیلیارد نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی لازم است که انتظار داریم نسبت به این مهم توجه جدی شود.
وی با استقبال از افزودن رشته بولس به بازی های ورزشی محلات همدان گفت: شورای اسلامی شهر همدان نسبت به فعالیت این ورزش جذاب در سطح محلات استقبال می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار