همراه اول
28. دى 1395 - 8:27   |   کد مطلب: 29731
برتری پرگل حامیان کودکان سرطانی همدان مقابل منتخب گزارشگران و هنرمندان ایران
تیم منتخب ورزشکاران حامی کودکان سرطانی همدان در دیدار خیرخواهانه فوتسال به مصاف منتخب گزارشگران و هنرمندان ایران رفتند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این بازی  با قضاوت وحید عرض پیما که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی کلمبیا را دارد، به میزبانی سالن  مجموعه ورزشی بانک تجارت ایران در تهران برگزار شد.
تیم منتخب همدان با مدیریت و مربیگری امیر بادافره در حالی پا به این بازی گذاشته بود که چهره هایی نظیر مصطفی نظری دروازبان سابق تیم ملی فوتسال و حال حاضر تاسیسات دریایی، مهدی حب درویش رکوردار روپایی جهان و ثبت در گینس به عنوان مهمان در تیم حامیان کودکان سرطانی همدان بازی کردند.
جواد شعبانی پیشکسوت فوتبال ایران ، احمد قاسمی پیشکسوت استقلال ، هادی خالقی ریس شعبه مرکزی بانک تجارت، سعید بادافره قهرمان رشته بوکس کشور ، مسلم ولی پور از قهرمانان رشته رزمی و دفاع شخصی کشور هم به عنوان مهمان در این بازی حضور داشتند.
بادافره با اشاره به اینکه این بازی با هماهنگی وحید سلیمانی از داوران لیگ برتر فوتسال ایران و مسئول روابط عمومی و بازرگانی خبرنگاران ایران انجام شد مراتب تشکر ویژه از وی برای زحمات بی شائبه در انجام این مسابقه اعلام داشت.
تیم منتخب حامیان ورزشکاران کودکان سرطانی با ترکیب مصطفی نظری ،مهدی حب درویش ؛امیر بادافره؛ مجتبی علیزاده و احمد قاسمی در این بازی حضور یافت.
در تیم همدان بازیکنانی همچون مجید بیات ؛سعید سرهادی ؛سعید مردانی؛ محمد نظری، میثم و سجاد صفی زاده ،سعید بادافره و مسلم ولی پور نیز حضور داشتند که هر چند نتیجه خیلی حایز اهمیت نبود اما بازی با نتیجه 9- 2  به نفع ورزشکاران حامی کودکان سرطانی همدان پایان یافتو
امیر بادافره 4گل، مجتبی علیزاده 2گل، محمد نظری 1گل و مهدی حب درویش 2گل در این بازی به ثمر رساندند.
همچنین در ابتدای بازی امیر بادافره مدیر و مربی تیم همدان از وحید عرض پیما داور بین المللی ایران و نیز کادر فنی و بازیکنان تیم منتخب خبرنگاران و هنرمندان تقدیر و تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.
گفتنی است؛  هیچگونه کمکی از طرف هیچ ارگانی و شخصی به این تیم و بخش هماتولوژی(کودکان سرطانی ) نشد و تمامی هزینه ها و کمک ها از طرف امیر بادافره مدیریت تیم انجام شده است .
بادافره با اشاره به اینکه هیچ حامی و و کمک کننده ای در این راه ندارد  و هیچ یک از مسئولین استانی حتی یه کمک مادی و معنوی به این کودکان و تیم حامیان نداشتند ابراز گلایه مندی کرد و گفت: با توکل به خدا به این راه  خیرخواهانه با قدرت ادامه خواهم داد .
تیم حامیان کودکان سرطانی همدان از سال 94 تشکیل شده و هدف از تشکیل و انجام این بازی ها کمک و بیاد این عزیزانی است که در بند مریضی سرطان هستند و همچنین آذر ماه امسال تیم حامیان کودکان سرطانی همدان در یکی دیگر از بازیهای خیریه به مصاف تیم رسانه ورزش ایران رفته بود که با همکاری مطلوب عادل فردسی پور انجام شد.
با آرزوی سلامتی برای همه کودکان عزیز سرطانی .

برتری پرگل حامیان کودکان سرطانی همدان مقابل منتخب گزارشگران و هنرمندان ایران
برتری پرگل حامیان کودکان سرطانی همدان مقابل منتخب گزارشگران و هنرمندان ایران

دیدگاه شما

آخرین اخبار