همراه اول
21. ارديبهشت 1396 - 10:07   |   کد مطلب: 31256
ازدواج جوانان یکی از مهمترین مسائل روز کشور است
منعم با بیان اینکه ازدواج جوانان یکی از مهمترین مسائل روز کشور است، اظهار کرد: در سال گذشته 17 هزار و 30 ازدواج رخ داده که نسبت به سال 94 با کاهش پنج درصدی مواجه بودیم که به دلیل کاهش جمعیت جوان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری«بهار زندگی» با بیان اینکه انتخاب در مقوله ازدواج با بیان اینکه ازدواج جوانان یکی از مهمترین مسائل روز کشور است، اظهار کرد: باید در هفته جوان باید تلاش کرد که همه دستگاه‌های اجرایی در حوزه نیازهای جوانان ورود کنند.

رسول منعم با بیان اینکه سال گذشته 4 هزار طلاق رخ داده که 6 درصد نسبت به سال 94 کاهش یافته است، گفت: در سال گذشته 17 هزار و 30 ازدواج رخ داده که نسبت به سال 94 با کاهش پنج درصدی مواجه بودیم که به دلیل کاهش جمعیت جوان بوده است.

وی با بیان اینکه 56 برنامه را در حوزه جوانان در برنامه داریم، افزود: 190 برنامه در استان در هفته جوان در نظر گرفته شده که 85 برنامه در مرکز استان، 12 برنامه در هفت نقطه شهر، افتتاح خانه جوان در دو شهرستان، اجرای طرح جوان کارت، جشنواره جوان و نشاط اجتماعی از جمله این برنامه‌ها بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار