همراه اول
3. مرداد 1396 - 7:46   |   کد مطلب: 31949
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:
دانشگاه علمی کاربردی نگاه ویژه ای به توسعه ورزش دانشجویی دارد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: نیاز است دانشجویان با بهره گیری از آموزه های دینی ، اخلاقی و فرهنگی و با ابزار ورزش نقش خود را در دستیابی به اهداف تعالی فرهنگ ایرانی و اسلامی پر رنگ تر کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بهزاد بهرامی نسب عصر دوشنبه در آئین افتتاحیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار کرد: تمروزه یکی از سرفصل های اصلی برنامه تربیتی کشور تامین سلامت و تندرستی و تقویت اخلاق اسلامی و اصول جوانمردی در بین دانشجویان بواسطه توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی است.

وی در ادامه گفت: این دانشگاه نگاه ویژه به توسعه ورزش دانشجویی دارد. امروزه ورزش به عنوان یک سرگرمی دنبال نمی شود و در کنار سالم سازی جسم و روح، در قهرمان پروری نیز مورد هدف و برنامه است.

وی بیان داشت: ورزش بدون تردید تاثیر بنیادی در زندگی فردی، اجتماعی و روح و روان بشر دارد و مسیر سلامت و تندرستی آینده جوانان این مرز و بوم با ترویج ورزش تحقق می یابد.

بهرامی نسب اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به سهم خود در توسعه و ترویج ورزش دانشجویی نقش بسزایی دارد و برگزاری المپیادهای دانشجویی به عنوان مهمترین پایگاه شناسایی و پرورش استعدادها، در همگانی شدن ورزش در بین قشر دانشجو مهم و مورد توجه است.    

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: میزبانی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در برگزاری چهارمین دوره این المپیاد نیز شاییسته و قابل تقدیر است.

وی افزود: امکانات در نظر گرفته شده برای میزبانی این دوره از رقابت ها بسیار مطلوب بوده و نشان از میزان توجه جدی مسئولان اجرایی استان همدان نسبت به توسعه ورزش به ویژه دانشجویی دارد.

                                                                                                                                                                                                                                                         

دیدگاه شما

آخرین اخبار