همراه اول
14. مرداد 1396 - 12:27   |   کد مطلب: 32063
دو فوتبالیست از خط قرمز نظام عبور کردند / این حرکت هدر دادن خون مظلوم شهدای فلسطین بوده است
مسئول بسیج ورزشکاران کشوربازی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا در برابر یک تیم اسرائیلی در ترکیب اصلی را عبور کردن از خط قرمز نظام دانست و افزود: حرکت این دو بازیکن قابل چشم پوشی نیست و باید حتما با آن ها برخورد شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،داوود آذرنوش در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: دو ورزشکار ایرانی با بازی خود از خط قرمز عبور کردند و این حرکت به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست .

 

وی ادامه داد: وقتی ملت ایران اسرائیل را اصلا به رسمیت نمی شناسد و آن را نامشروع می داند ورزشکاران و مدال آوران این کشور نیز باید تابع قوانین باشند و طبق مقررات رفتار کنند .

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه متاسفانه در فضای داخل کشور و فضای مجازی شاهد شلوغ کردن فضا توسط برخی از چهره های سرشناس ورزشی هستیم عنوان داشت: ورزشکارانی که با حرکات خود از این رژیم دفاع کنند جایگاهی برای  نظام و مردم ندارند.

 

وی تاکید کرد : وقتی ایران مراوده ای با اسرائیل ندارد و آن را مشروع نمی داند باید همه بدانند و طوری تدابیر بیاندیشند که در مسابقات و ......با این رژیم غاصب مبارزه نکنند نه اینکه کار خود را توجیه کنند .

 

آذرنوش افزود: ورزشکاران وقتی شرایط را می دیدند باید یا تدبیر می کردند و یا اینکه بازی نی کردند ،   ما در دنیا شاهد بازیکن های سرشناسی چون  بوفن و رونالدو و چندین تن از امریکای لاتین و ......بودیم که موضع رسمی گرفتند و در کشور خودمان اشکان دژاگه که رفتارشان قابل تحسین است . 

 

وی اذعان داشت :  افراد سرشناسی که در فضاهای مجازی طرفداری می کنند اشتباه می کنند   این بحث نظام است و خط قرمز نظام است و وزارت ورزش و فراسیدن فوتبال باید  قاطع برخورد کنند .

 

رئیس بسیج ورزشکاران کشور اعلام کرد: امیدواریم برخوردی قاطع با این دو ورزشکار خاطی صورت گیرد تا درس عبرتی برای تمام  افراد خط شکن شود .

 

وی در پایان گفت:  همانطور که در بازی رفت دو فوتبالیست بایز نکردند در بازی برگشت هم باید به این صورت رفتار می کردند  و این حرکت  هدر دادن خون مظلوم شهدای فلسطین بوده است .

 

ایران در حال حاضر با امریکا نیز مشکل دارد اما در تمام بازیها رقابت می کند اما رژیم اسرائیل به فرموده امام (ره) نامشروع است و نابود باید شود .

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار