همراه اول
5. شهريور 1396 - 19:05   |   کد مطلب: 32253
برنامه مسابقات جهانی جودو اعلام شد
رقابت های جودو قهرمانی جهان از فردا در مجارستان آغاز می شود و به مدت هفت روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ؛ پیکارهای جهانی جودو در شرایطی از فردا با حضور ۷۹۶ جودوکا از ۱۳۶ کشور به میزبانی بوداپست آغاز می شود که از این تعداد ۴۸۴ نفر در بخش مردان و ۳۱۲ نفر در بخش زنان نام نویسی کرده اند و تیم ملی ایران هم با چهار نمایندهدر این رقابت ها به میدان می رود.
بر اساس این گزارش به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، این رقابت ها فردا با انجام پیکارهای وزن ۴۸ – کیلوگرم بانوان و ۶۰ - کیلوگرم مردان آغاز می شود و محمد رشنونژاد از ایران به روی تاتامی می رود.
همچنین سه شنبه و در دومین روز این پیکار ها بانوان در وزن ۵۲ - کیلوگرم و مردان در وزن ۶۶ - کیلوگرم روی تاتامی می روند که ایران در این روز نماینده ای ندارد.
اما روز سوم با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷ - کیلوگرم بانوان و ۷۳ - کیلوگرم مردان پیگیری می شود و محمدمهدی بریمانلو نماینده جودوی ایران در این روز است.
در چهارمین روز سعید ملایی در وزن ۸۱ - کیلوگرم به مصاف حریفان می رود و در بخش بانوان هم این رقابت ها با انجام مبارزات وزن ۶۳ - کیلوگرم پیگیری می شود.
روز جمعه و در پنجمین روز پیکارهای جهانی جودو، ایران نماینده ای ندارد. در این روز مبارزات دو وزن ۷۰ - و ۷۸ - کیلوگرم بانوان و ۹۰ - کیلوگرم مردان انجام خواهد شد.
رامین صفویه بعد از گذراندن دوران مصدومیت و جراحی که داشت، در شسمین روز پیکارهای جهانی، آخرین نماینده ایران است که در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم روی تاتامی می رود، این روز با انجام مسابقات وزن ۱۰۰ + کیلوگرم مردان و ۷۸ + کیلوگرم بانوان به پایان می رسد.
در روز پایانی این پیکار ها نیز رقابتهای بخش تیمی انجام می شود و تنها کشورهایی که با ترکیب کامل در بخش انفرادی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار