همراه اول
14. تير 1396 - 10:31   |   کد مطلب: 31766
سرمربی تیم ملی جودو بانوان در همدان اعلام کرد:
ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند
ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند
سرمربی تیم ملی جودو بانوان گفت: علارغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،چند روزی است که اردوی تیم ملی جودو بانوان اعزامی به مسابقات آسیایی در همدان برپا شده است سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت:اردوی آمادگی تیم ملی جودو بانوان کشور به صورت مشترک با قهرمانان و جودوکاران برتر همدان طی دو مرحله در استان همدان در حال برگزاری می باشد
تکتم بیدل افزود: دور اول این اردو از نهم تا دوازدهم تیرماه به میزبانی شهرستان نهاوند و زیر نظر خانم مژگان کولیوند برگزار گردید و دور دوم از روز دوازدهم تیرماه در شهر همدان زیر نظر من و خانم کبری کرمی آغاز شده است .
وی تصریح کرد: محدثه حسینی از خراسان رضوی، فرزانه باقری از لرستان و لیلا سیاهوشی و مریم بربط هر دو از همدان چهار ملی پوشی هستند که تا 18 تیرماه در این اردو به تمرین می پردازند و در نهایت 22 تیرماه به رقابتهای 2017قرقزیستان اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه ملی پوشان اردوهای کمی را پشت سر گذاشته‌اند افزود: علارغم تغییر زمانی مسابقات از مهرماه به تیرماه و اردوهای کمی که داشته ایم ملی‌پوشان از هر لحاظ آماده رقابت در مسابقات آسیایی هستند و آمادگی بدنی بالایی دارند.
سرمربی تیم ملی جودو بانوان کشور بیان کرد: هر کدام از جودوکاران اعزامی به مسابقات دو یا سه دوره سابقه شرکت در مسابقات آسیایی داشتند و ملی‌پوشان اینبار نه برای کسب تجربه بلکه برای کسب بهترین نتیجه و انشالله مدال راهی رقابت‌ها می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: مشکل بزرگ ما عدم برگزاری اردوهای برون مرزی و شرکت در رقابت ها فرا ملی ممتتعد می باشد و قطعا اعزام‌های سالی یک بار قطعا کمکی به جودوی بانوان نخواهد کرد و امیدوار هستم فدراسیئون تصمیمات بهتری را برای جودوی بانوان ایران اتخاذ کند.
وی با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان همدان و هیات جودو در برپایی این اردو در همدان گفت: جا دارد از تلاش های آقای نصرپور رئیس هیات همدان و خانم سزاوار یگانه سرپرست همدانی تیم ملی و مسئولان شهرستان که نهایت همکاری با ما داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار