همراه اول
22. مهر 1396 - 7:52   |   کد مطلب: 32606
واکنش جالب بازیکنان شهرداری همدان به سخنان سخیف جمعه شب ترامپ
سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان گفت: در بازی این هفته شهرداری برابر خیبر خرم آباد با لباس های منقش به پرچم مقدس ایران و نام خلیج تا ابد فارس به میدان خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،فرشید گل محمدی با محکوم کردن سخنان توهین آمیز ترامپ به مردم بزرگ ایران اظهار کرد: به دنبال سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا و از استفاده از واژه جعلی خلیج عربی به جای خیلج همیشه فارس در نظر داریم تا به نوبه خود پاسخ محکمی به ترامپ در زمین ورزش بدهیم.

وی افزود: در این راستا به توجه به فرهنگی بودن باشگاه شهرداری همدان که در گذشته هم اقدامات ارزنده فرهنگی انجام شده بنا داریم تا روز سه‌شنبه و در روز مسابقه با خیبر خرم‌اباد با لباس‌های منقش به پرچم مقدس ایران و نام خلیج تا ابد فارس به میدان برویم.

سرپرست تیم دسته دومی شهرداری همدان  خاطرنشان کرد: خیلج تا ابد فارس برای همه ایرانیان سراسر دنیا قداست زیادی دارد و هر ایرانی بر فارس بودن این خلیج تا ابد تاکید دارد که امیدواریم این اقدام ما در زمین ورزش به آمریکا و همدستانش بفهماند ایران و ایرانی تا همیشه برای هر آنچه مربوط به این مملکت و نظام مقدس است ارزش قائل خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار