همراه اول
10. دى 1396 - 11:47   |   کد مطلب: 33184
جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی به مناسبت  گرامیداشت نهم دیماه در شهرستان ملایربرگزار شد
هیئت روستایی عشایری شهرستان ملایر با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی در مجموعه ورزشی شهید تاجوک شهرستان ملایر روز نهم دیماه را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،همزمان با گرامیداشت روز نهم دیماه هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان ملایر اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی در  مجموعه ورزشی شهید تاجوک این شهرستان نمود.

تعداد چهار تیم از روستاههای بخش مرکزی , جوکار ,سامن و زند در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در این جشنواره شرکت کردند و به مدت دو روز برای کسب رتبه برتر این مسابقات در چمن شهدای مدافع حرم مجموعه ورزشی شهید تاجوک به مصاف هم رفتند .

 در رده سنی نونهالان تیم مرکزی و تیم انوج مقامهای اول و دوم این مسابقات را از آن خود کردند و در رده سنی نوجوانان تیم قشلاق دهنو به مقام اول این مسابقات دست پیدا کرد و تیم نوجوانان مرکزی مقام دوم این مسابقات را ازآن خود کرد.

شایان ذکر است از سوی هیئت روستایی و بازیهای بومی محلی به پاس قدر دانی از زحمات این عزیزان به تیمهای برتر هر رده سنی لوح تقدیر و جایزه اهداءگردید.

گفتنی است این هیئت با برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ در خصوص مسائل دینی و زندگی ائمه اطهار در بین ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره به ورزشکارانی که پاسخ درست را به سوالات مربوطه داده بودند جوایزی اهداء کرد که با این کار انها را تشویق به آموختن مسائل دینی و شرعی و الگو قراردادن زندگانی ائمه اطهار در زندگانی خود نمود.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار