همراه اول
24. آذر 1397 - 8:41   |   کد مطلب: 22330
دیدار هیئت رزم آوران با خانواده شهید فرهاد ترک(غلامی)
به مناسبت سالگرد شهادت ورزکار شهید فرهاد ترک؛ اعضای هیئت رزم آوران استان همدان با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ در این دیدار احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودر آهنگ ، ربانی مهر معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان، بختیاری رئیس هیت رزم آوران به همراه چهار هم رزم شهید وجمعی از ورزشکاران  حضور داشتند.

فرماندار کبودرآهنگ با بیان این مطلب که شهدا در تمام صحنه ها حضور داشتند، اظهار داشت:  زمانی که امام راحل بانگ «هل من ناصر ینصرنی» سردادند، مردم از تمام اقشار جامعه به دفاع از کشور و حضور در جبهه های جنگ شتافتند و ورزشکاران نیز

به فرمان امام(ره) راهی جبهه ها شدند.

احسان قنبری افزود: شهدا و ایثارگران با شجاعت و از خودگذشتگی، فرهنگ و حماسه ای بی نظیر در دفاع از آرمانهای اسلامی، ملی و انسانی خلق و مسیر تاریخ را عوض کردند که باید یاد و نام این بزرگواران برای همیشه تاریخ جاوید باقی بماند.

وی اظهارکرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان از وظایف ما بوده و یاد شهدا، اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه، ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کبودرآهنگ  با تاکید بر این که عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، اظهار داشت: شهدا نماد ایثار و فداکاری در راه اعتلای ارزش های والای اسلامی هستند که باید با بهره گیری از سیره نورانی آنان ادامه دهندگان خوبی برای راه ارزشمند این بزرگواران باشیم.

قنبری عنوان داشت: بی‌شک خدمت به خانواده شهداء افتخار است و کوچکترین قدمی است که ما در مقابل جانفشانی شهداء انجام می‌دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر امروز با امنیت و آرامش در این نظام مقدس زندگی می‌کنیم همه نشأت گرفته از خود گذشتگی های همین فرزندان شما است و همه ما باید در خط شهداء و دنباله‌رو راه آنها باشیم.

شهيد فرهاد ترک(غلامی)در شهرهمدان ديده به جهان گشود. این شهید گرامی قبل از اعزام به جبهه جنگ مسئول فرهنگی هیئت رزم آوران بود که پس از اعزام در عمليات کربلا 4 شربت شهادت را نوشید .

دیدگاه شما

آخرین اخبار