همراه اول
16. دى 1396 - 9:24   |   کد مطلب: 33212
15 هیات ورزشی در همدان مستعد حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا
رسول منعم از شناسایی 34 ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا خبر داد و افزود: این ورزشکاران در 15 رشته ورزشی شناسایی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز در ستاد برنامه ریزی بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا که با حضور روسای هیات های ورزشی برگزار شد گفت: گفت: طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی با هیات های ورزشی 34 ورزشکار مستعد حضور در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در 15 رشته ورزشی شناسایی شده است.

وی افزود: در همین راستا مرحله نخست پرداخت ها صورت گرفته و از طریق هیات های ورزشی پیگیر وضعیت قهرمانان خود در اردو تیم های ملی هستیم.

رسول منعم تصریح کرد: هیات های ورزشی باید وضعیت قهرمانان را رصد کتتد و مرتب وضعیت ورزشکاران خود را به اداره کل ارائه دهند تا اگر قهرمانی در اردو با مشکل مواجه است با قدراسیون های مربوطه مکاتبه صورت گیرد تا برای حل مشکل ملی پوشان اقدام شود.

وی با بیان اینکه در این طرح حمایت از مربیان نیز در دستور کار قرار است افزود: بار اصلی زحمات ورزشکاران بر دوش مربیان آنها می باشد و ما باید برای ایجاد انگیزه از این افراد حمایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در رقابتهای مختلف، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 84 مقام در 23 رشته ورزشی در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین المللی برای استان کسب شده است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران استان همواره نقش موثری در کاروان ایران در بازیهای آسیایی داشته اند و در دوره قبل این رقابتها که به میزبانی اینجوان کره‌ جنوبی برگزار شد دو طلا و یک برنز کسب کردند.

وی افزود: در این راستا دو سال است که از تشکیل کمیته مستعدین بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 در اداره کل ورزش و جوانان می‌گذرد و سعی شده با شناسایی نفرات مستعد و حمایت از آنان زمینه مدال آوری ورزشکاران در رقابتهای آیسیایی بیشتر شود.

علی ضمیری کامل تصریح کرد: ما امیدواریم 34 نفر شناسایی شده راهی مسابقات آسیایی شوند اما شرایط ورزشکاران با هم متفاوت است و برخی شانس صد درصدی و برخی دیگر شانس 50 الی 70 درصدی برای حضور در این مسابقات دارند اما در هر صورت ما از همه ورزشکاران تا اعلام اسامی نهایی ورزشکاران حمایت می کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار