همراه اول
22. دى 1396 - 8:22   |   کد مطلب: 33232
مسئول کمیته داوران کاراته در همدان؛
فعالیت 200 داور فعال در سطح استان
فعالیت 200 داور فعال در سطح استان
محمد ترابی مسئول کمیته داوران استان همدان ز فعالیت 200 داور کاراته کا در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد ترابی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: از سال 72 فعالیت در رشته کاراته را آغاز کردم و امسال نیز به عنوان اولین نفر توانستم درجه داوری آسیا را برای استان در رشته کاراته کسب کنم .

 

وی ادامه داد: آموزش کاراته را زیر نظر آقای زنگنه رئیس هیات کاراته استان دیدم و چندین دوره قهرمانی در کشور در سبک شیتوریو کسب کردم.

 

مسئول کمیته داوران بیان داشت:حدود 200نفر داور آموزش دیده در سطح استان در حال فعالیت هستند که 20 درصد آز آنها درجه ملی Aدارند و بقیه در درجه های پایین تر مشغول فعالیت هستند و تا پایان امسال نیز یک دوره ارتقا داوری برای استان داریم که استانهای دیگر نیز می توانند  شرکت کنند .

 

ترابی فرق داوری در رشته کاراته و سایر رشته ها را اینگونه بیان کرد: یک داور فوتبال و ... حتما نباید فوتبالیست باشد اما در رشته کاراته به این شکل نیست و یک داور کاراته حتما باید قبل از داوری یک کاراته کا خوب باشد .

 

وی عنوان کرد:خانواده ورزش همدان باید حمایت بیشتری از ورزشکاران و داوران انجام دهد چرا که وقتی که مقامی در سطح بین المللی و ...کسب می شود افتخاری برای خانواده ورزش استان است .

 

 

انتهای پیام/

 

فعالیت 200 داور فعال در سطح استان
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار