همراه اول
16. بهمن 1396 - 10:04   |   کد مطلب: 33379
خواستارحمایت بیشتر مسئولین ورزش هستیم / مسئولین تلاش ورزشکاران را نباید نادیده بگیرند
محمد داودی مربی و پدر غیرتمند و پر تلاش همدانی اظهارداشت: علیرغم تلاش های زیادی که در رشته کاراته انجام شده و مدال هایی که بعد از 40 سال به تاریخ و ویترین کاراته استان افزوده شد متاسفانه حمایتی از سوی مسئولین برای ورزشکاران صورت نمی گیرد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد دوادی به خبرنگار ما گفت: حدود 22 سال است در رشته رزمی کاراته مشغول به فعالیت هستم  و شاگردان زیادی در این رشته پرورش داده شده است و مدال های رنگارنگی به ویترین ورزش استان اضافه شده است .

 

 

وی در خصوص مقام آوری عرفان اظهار داشت: براساس اعلام جدیدترین رنکینگ از سوی فدراسیون جهانی کاراته در سال 2018 عرفان داودی کاراته کای نوجوان استان همدان رنکینگ اول جهان در وزن 63-کیلو گرم نوجوانان را در اختیار دارد .

 

مربی همدانی نقش پدر و مربی را قطعا بی تاثیر ندانست و افزود: خانواده و هماهنگ بودن شاگرد و مربی در مدال آوری تاثیر بسزایی دارد و خوشبختانه عرفان در این زمینه کمبودی نداشت و در رنکینگ جهانی اول شد که فدراسیون جهانی در هر رشته ای براساس شرکت مسابقات و مدال هایی که کسب شده است ورزشکاران را در اولویت قرار می دهد و در حال حاضر عرفان رنکینگ اول جهان است . 

 

محمد داودی بیان داشت: عرفان طلای مسابقات آسیایی در قزاقستان و پنجم جهان در اسپانیا و اول تورنومنت آذربایجان که جمع اینها 2468 امتیاز شده و در وزن خودش رنکینگ اول دنیا را کسب کرده است .  

 

وی ادامه داد : عرفان با اینکه  هنوز 15 سال بیشتر ندارد رنکینگ اول دنیا را با ده سال تلاش صاحب شده است  و تاوان رسیدن به این رنکینگ پارگی مینیکس پا _کشیدگی عضله کتف _   آسیب دیدگی از ناحیه کمر و دور ماندن از  تحصیل به خاطر شرکت در اردوهای تیم ملی و هزاران ساعت تمرین طاقت فرسا  بوده است در حالی که فقط و فقط قسمتی از هزینه های مسابقات رو به ما پرداخت کردند ( که آن هم با پیگیری های مسئولین هییت کاراته بوده است)  و نسبت به پرداخت پاداش این همه زحمت که حاصل آن اولین مدال تاریخ 40 ساله کاراته استان و رنکینگ اول دنیاست هیچ اقدامی از سوی مسولین استانی صورت نگرفته است تا قدمی در راه تامین آتيه این ورزشکار برداشته شود.

 

لازم به ذکر است که از سوی مسولان ورزش شهرستان کبودرآهنگ در راستای اهدای پاداش تلاشهایی صورت گرفته که قابل تقدیر است اما فقط در حد تلاش بوده و  این پاداش صورت عینی به خود نگرفته و تحقق این پاداش  همکاری مسولان استان را طلب میکند . 

انتهای پیام/ 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار