همراه اول
15. بهمن 1396 - 10:33   |   کد مطلب: 33368
دیدار جامعه ورزش با امام جمعه محترم شهرستان ملایر
جامعه ورزش شهرستان ملایر با امام جمعه خود دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جامعه ورزش اعم از ریاست و کارکنان اداره ورزش وجوانان , روسای هیئتهای ورزشی , مدیران , مربیان و ورزشکاران باشگاههای خصوصی و دولتی باحاج آقا برقراری امام جمعه شهرستان ملایر دیدار کردند .
در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد سی و نهمین بهار انقلاب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن پنجاه و هفت توسط مسئولین و جامعه ورزش شهرستان ملایر به امام جمعه محترم بیعتی دوباره با امام و شهداء بستند که تا خون در رگ ماست حافظ و پاسدار آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم .
این مراسم همزمان با شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهرا ( س) مقارن شد که شرکت کنندگان با نوحه خوانی و سینه زنی در غم از دست دادن آن حضرت اشک ماتم ریختند وبه سوگ نشستند.
برقراری امام جمعه شهرستان ملایر نیز ضمن خوش آمد گویی به عزیزانی که در این مراسم سراسر معنوی شرکت کرده بودند شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهراء( س) را تسلیت گفته و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفتند و پشتیبانی از ولایت فقیه , وحدت و همبستگی و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی را وظیفه خود و مردم فهیم و انقلابی دانستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار