همراه اول
15. بهمن 1396 - 10:37   |   کد مطلب: 33370
نشست هم اندیشی مسئولین سازمانهای مردم نهاد شهرستان ملایر با کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی
بررسی مسائل و مشکلات و نبود اعتبارات لازم جهت فعالیت سازمانهای مردم نهاد در شهرستان ملایر از عناوینی بود که در این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جمعی از مسئولین سازمانهای مردم نهاد که مجوز فعالیت خود را از سوی اداره ورزش و جوانان دریافت نموده اند به همراه مسئول امور جوانان اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر جهت بررسی مسائل و مشکلات و نبود اعتبارات لازم برای فعالیت و اجرای برنا مه های خود در شهرستان و بخشهای تابعه آن با کاظمی نماینده پرتلاش وورزش دوست مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به شور نشستند و به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.
مسئول امور جوانان اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا ( س) و تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر آماری از درخواست ثبت سمنها و مجوزهای دریافتی و تکمیل مابقی پرونده ها و ارسال انها به اداره کل ورزش وجوانان استان ارئه و به بیان مسائل و مشکلات سازمانهای مردم نهاد در شهرستان ملایر پرداختند .
وی با اشاره به بازدید مسئولین استان و شهرستان از محل جدید احداث خانه جوانان گفت که با تلاشها و زحمات اکبری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستا ن ملایر محلی در استادوم تختی این شهرستان در نظر گرفته شده که در صورت دادن اعتبارات لازم نسبت به ساخت و ساز آن اقدام خواهد شد .
مسئولین سازمانهای مردم نهاد حاضر در این نشست هر کدام  به بیان مشکلات, پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و از نماینده فهیم  و شایسته خود خواستند تا پیگیریهای لازم را در خصوص رفع آنها انجام دهد.
کاظمی نماینده مردم  باصفای ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش امد گویی به حمع حاضر ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام فاطمه الزهرا(س) را تسلیت گفته و فرا رسیدن سی و نهمین بهار انقلاب را تبرک گفتند و در جواب صحبتهای مسئولین سازمانهای مردم نهاد شهرستان ملایر گفتند :به دنبال تقویت سازمانهای مردم نهاد برای افزایش مشارکت مردم در رفع مشکلات هستیم.
نماینده مردم ملایر نیز با اشاره به حجم مشکلات کنونی، وضعیت فعلی کشور را از سخت ترین مواقع اقتصادی پس از انقلاب عنوان کرد و فشار تحریم ها و رکود اقتصادی را عامل اصلی مشکلات کنونی دانست.
کاظمی همچنین بر ضرورت مستقل ماندن تشکلهای مردم نهاد تاکید کرد و با بیان این نکته که دولت توان حمایت مادی و اعتباری از این تشکلها را ندارد توجه به مقوله خوداتکایی را موضوعی مهم در فعالیت تشکلهای مردم نهاد دانست.
نماینده مردم ملایر در ادامه سخنان خود به جلسات کمیسیون تلفیق بودجه۹۷ و تلاشها و رایزنی های صورت گرفته اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با اقدامات کارشناسی صورت گرفته، توازن و تعادلی منطقی در تخصیص اعتبارات در سال آینده ایجاد گردد.
کاظمی همچنین نسبت به پیگیری تامین مکان فعالیت و جذب اعتبار جهت تشکلهای مردم نهاد ملایر قول مساعد داد
در پایان نماینده مردم ملایر  از تلاشها و زحمات ریاست و کارکنان اداره ورزش وجوان شهرستان ملایر در خصوص  پیگیری و رفع موانع و مشکلات امور جوانان در بحث ثبت سازمانهای مردم نهاد تقدیر و تشکر کردند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار