همراه اول
8. اسفند 1396 - 9:02   |   کد مطلب: 33506
همدان در سال ۲۰۱۸ ویترینی از داشته های گردشگری را به نمایش خواهد گذاشت
مریم مقدم روزنامه نگار و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان در زمینه تاثیر رویداد جهانی همدان ۲۰۱۸ در عرصه رسانه های ملی و بین المللی گفت: همدان در سال ۲۰۱۸ ویترینی از داشته های گردشگری را با توانمندی رسانه ها به نمایش خواهد گذاشت .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مریم مقدم روزنامه نگار و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان در زمینه تاثیر رویداد جهانی همدان ۲۰۱۸ در عرصه رسانه های ملی و بین المللی عنوان کرد : همدان در سال ۲۰۱۸ ویترینی از داشته های گردشگری را با توانمندی رسانه ها  به نمایش خواهد گذاشت .

 

وی در جمع همدانی های مقیم تهران عنوان کرد : آمار گردآوری شده از این تلاش رسانه های استان در ماه های اخیر  بیانگر آن است که تا کنون 168 گزارش ، 240 خبر ، 96 مصاحبه ، 16 گزارش تصویری و 6 نشست با محوریت همدان 2018 در رسانه های مکتبوب ، سایتهای خبری و اطلاع رسانی و فضای مجازی  استان همدان انعکاس یافته است . 

وی همچنین عنوان کرد : در این زمینه ، پس از طراحی و رونمایی از لوگوی همدان 2018 و تشکیل دبیرخانه و تعیین کمیته های اطلاع رسانی این رویداد در آغاز یک مسیر فعال قرار گرفت و به این ترتیب از آغاز راه رسانه ها همراه رویداد همدان 2018 حرکت خود را رقم زدند  . 

حال به موازات انتشار اخبار در رسانه ها از این پس با آغاز فعالیت رسمی کمیته اطلاع رسانی رویداد همدان 2018  علاقمندان به پیگیری اخبار رویداد  می توانند با پیوستن به کانال تلگرام اطلاع‌رساني و روابط عمومي همدان 2018 با آدرس @Hamedan2018_news اخبار و گزارشات همدان 2018 را بهتر دنبال کنند. همچنین  کميته اطلاع‌رساني رويداد همدان 2018 در اينستاگرام با آدرس Hamedan_2018_news صفحه رسمی خود را ایجاد کرده است تا با همراهی علاقمندان بتوانند داشته های همدان را در عرصه ملی و بین المللی به نمایش بگذارند .

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار