همراه اول
9. آبان 1397 - 9:02   |   کد مطلب: 34125
برگزاری مسابقات بدمینتون دختران انتخابی استعدادهای برتر
مسابقات بدمینتون دختران در رده های سنی خردسالان،نوجوانان و جوانان در سالن حجاب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به مناسبت هفته تربیت بدنی و انتخابی کشور یک دوره مسابقات بدمینتون با حضور 70 نفر از بازیکنان این رشته از شهرستان های اسدآباد،بهار، نهاوند و همدان در سالن حجاب همدان در رده های سنی خردسالان ،نوجوانان و جوانان برگزار گردید.
در پایان این رقابت ها در رده سنی خردسالان درسا محمدی از همدان به مقام اول دست یافت ، الینا شاملو از همدان در سکوی دوم ایستاد و هدیه مهربانی از همدان و پارمیس قیطاسپور از نهاوند مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در رده سنی نوجوانان که به منزله انتخابی کشوری نیز محسوب می گردید خانم ها ستایش صدیقی،پریناز قربانی،زهرا مالمیر از نهاوندو عسل عبدی،فاطمه محمدی ،مریم محمدی ،نهال زندی و نیکا ابراهیمی از همدان بهتر از سایرین ظاهر شدند و از این افراد پس از برگزاری مسابقات 6نفر جهت حضور در مسابقات استعدادیابی کشوری که آذزماه در استان البرز و شهرستان کرج برگزار خواهد شد اعزام خواهند گردید.
در دره سنی جوانان نیز خانم ها پریسیما مومنی از نهاوند، انیس خسروی از نهاوند و دیانا ژاله و یسنا یعقوبی از همدان به مقام های اول تا سوم دست یافتند که با اهداء حکم و مدال از ایشان تقدیر گردید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار