همراه اول
24. آبان 1397 - 23:52   |   کد مطلب: 34153
ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی یگان های ویژه ناجا در رشته جودو در همدان با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این مسابقات که چهارمین دوره از این رقابت ها بود 130 جودوکار از 28 استان کشور در ۸ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم تیپ یکم امیرالمومنین از تهران با کسب 2 مدال طلا و 3 نقره اول_تیم یگان ویژه همدان با 2طلا و یک نقره و یک برنز دوم و همچنین تیم تیپ سوم موسی بن جعفر از تهران با 2 طلا و 2 برنز عنوان سوم تیمی را از آن خود کردند.
سرهنگ حسن آبادی در حاشیه این رویداد ورزشی مهمترین هدف این جشنواره را ایجاد همبستگی و همدلی و حفظ و تقویت روحیه پهلوانی برشمرد و اظهار داشت: ورزشکاران یگان ویژه جدای از کسب عنوان و مدال در اخلاق و روحیه خدمتگزاری به مردم، از یکدیگر سبقت می گیرند.
وی افزود: همه تلاش دست اندرکاران این مسابقات برآن بود که رقابت ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود و به همت دوستان و البته با حمایت و هدایت های سردار فرمانده یگان های ویژه ناجا و سردار طراقیه رییس هیات جودو این مهم کاملا تحقق یافت.
حسن آبادی گفت: شرافت و انسانیت با هیچ مطاع و کالایی قابل معاوضه نیست و مهمترین درس ورزش آن است که در قهرمان بودن منش پهلوانی و دستگیری از مظلوم را سرلوحه کار قرار دهیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار