همراه اول
29. آبان 1397 - 9:48   |   کد مطلب: 34161
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان
همدان در رشته تیراندازی با کمان حرف برای گفتن دارد
همدان در رشته تیراندازی با کمان حرف برای گفتن دارد
یاری گفت: با توجه به میزبانی‌ همدان از اردوی تیم ملی و سایر میزبانی‌های کشوری، فدراسیون به هیئت تیراندازی با کمان استان همدان اعتماد دارد و این میزبانی بزرگ را نیز به استان همدان داده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نشست خبری المپیاد ورزشی نخبگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس هیئت فوتبال و رئیس هیئت تیراندازی با کمان در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد.

حمیدرضا یاری در این نشست با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد نخبگان ورزشی کشور در رشته تیراندازی با کمان در همدان اظهار داشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی داخل سالن در رشته تیراندازی با کمان با حضور 245 مربی، سرپرست و وتیرانداز در مسافت ۱۸ متر در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان از یکم تا سوم آذرماه به مدت سه روز در سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: هر استانی می‌تواند در هر رشته با ۴ کماندار در این مسابقات حضور یابد و مسابقات به‌صورت انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به تلاش همدان برای میزبانی از این مسابقات گفت: از هفته‌های قبل تلاش خود را انجام داده‌ایم تا به بهترین شکل ممکن میزبان شایسته‌ای در این مسابقات باشیم.

یاری عنوان کرد: با توجه به میزبانی‌ همدان از اردوی تیم ملی و سایر میزبانی‌های کشوری، فدراسیون به هیئت تیراندازی با کمان استان همدان اعتماد دارد و این میزبانی بزرگ را نیز به استان همدان داده است.

وی با اشاره به روند رشد رشته تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: هیئت در ارزیابی‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در رتبه‌های برتر قرار دارد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: همچنین شمار ورزشکاران هیئت تیراندازی با کمان نیز چشمگیر بوده و با قطعیت می‌توان گفت که همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار