همراه اول
15. آذر 1397 - 9:35   |   کد مطلب: 34199
هدفم حضور فعال در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ است
دونده نابینای همدانی حضور در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو را از مهمترین برنامه های ورزشی خود دانست و گفت : حداکثر تلاشم‌را برای حضور و موفق در این بازیها انجام می دهم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، حمید اسلامی دونده همدانی که نابیناست در گفتگو با خبرنگار ما ، با بیان اینکه  20آذرماه مسابقات دو در زنجان شروع می شود اظهار داشت:  این مسابقات از اسفندماه و بعد از آن تا اردیبهشت در سنندج هستم.

 

 وی با بیان اینکه اردو جوانان در تهران برگزار می شود عنوان کرد:این مسابقات که  تا ابان ماه در شهرکرد برگزار شد حضور پیدا کردم و از انجا به مسابقات جهانی دوبی می روم که کسب سهمیه مسابقات توکیو 2020 هستم.

 

 اسلامی با اشاره به اینکه بعد از آن دو هفته استراحت و مجددا تمرینات را آغاز می کنیم افزود:مسابقات بین المللی دو در تو کیو 2020 در شهریورماه برگزار می شود و 5 دوره اردو برای آمادگی و تمرین ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

 

 این دونده نابینای همدانی عنوان کرد:این اردوهای آمادگی در شهرهای شهرکرد کرمان زنجان چهارمحال و سنقرکرمانشاه برگزار میشود.

 

وی با اشاره به اینکه دارای مدرک تحصیلی ارشد هستم  و در مقطع دکتراهم نیز قبول شدم گفت:  با این وضع بیکاری فقط وقت تلف کردن خودم است و باعث می شود که ورزش لطمه بخورد و مشکل اشتغال من تا حالا در استان حل نشده  که امیدورام توجه ای به این موضوع شود تا بیشتر در برنامه هاب ورزشی که مدنظر دارم متمرکز میشوم.

نافع

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار