همراه اول
28. مهر 1393 - 8:56   |   کد مطلب: 21660
حضور قدرتمند پاس در لیگ یک مهمتر از تمرکز بر جام حذفی بود
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: حضور قدرتمند این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک کشور مهمتر از تمرکز ما بر جام حذفی بود و برهمین اساس نتیجه بازی با راه آهن تهران بیشتر جنبه بازی تدارکاتی داشت.

'ابراهیم محمودی' روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ما افزود: جام حذفی اولویت باشگاه پاس در فصل جاری نبود بلکه برای ما مهم حضور قدرتمند در لیگ دسته یک است به خصوص اینکه شروع بسیار خوبی در این رقابت ها داشته ایم و باید این روند حفظ شود.

وی اظهار داشت: بازی با راه آهن تهران محک خوبی برای ما بود تا بتوانیم ضمن برطرف کردن نقاط ضعف تیم، هماهنگی بهتری به لحاظ تاکتیکی پیدا کنیم و قطعا این بازی بر عملکرد روبه رشد ما در چارچوب لیگ یک کمک شایانی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته در این بازی چند مهره اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما در مجموع بازیکنان عملکرد بسیار خوبی ارایه دادند و ثابت کردند امسال یک تیم قدرتمند درپاس شکل گرفته است.

محمودی اضافه کرد: هم اکنون تمرین آماده سازی تیم در همدان پیگیری می شود و بازیکنان آماده رقابت در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل شهرداری بندرعباس هستند.

سرپرست پاس همدان با تاکید بر لزوم حمایت هواداران از بازی های خانگی پاس گفت: تیم پاس در حال حاضر به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و برای رسیدن به صدرجدول علاوه بر تلاش بازیکنان نیاز به حمایت تماشاگران هم داریم تا همچون دیدارهای قبلی بتوانیم پیروزی ارزشمند را تصاحب کنیم.

وی افزود: پیروزی در دیدارهای خانگی برای تیم پاس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رسیدن به این هدف مهم تنها با تلاش بازیکنان و کادر فنی صورت نمی گیرد بلکه همه دست اندرکاران فوتبال همدان به ویژه مسوولان اجرایی و هواداران باید به تیم کمک کنند.

تیم پاس همدان هم اکنون با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های سیاه جامگان مشهد و مس رفسنجان در رتبه سوم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفته است.

پاسی ها روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان شهرداری بندرعباس هستند.

ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار